Plazma dobila žig „Čuvarkuća“
Privredna komora Srbije dodelila je žig „Čuvarkuća“ najpoznatijim brendovima kompanije Bambi – Plazma i Zlatni Pek, u okviru projekta „Stvarano u Srbiji“.
– Plazma je ozbiljan brend koji će doprineti vidljivosti projekta i podstaći druge kompanije da se prijave za žig Čuvarkuća – rekao je Mihailo Vesović, predsednik Saveta PKS za dodelu žiga Čuvarkuća.
Brendovi kompanije Bambi više od pola veka predstavljaju simbol kvaliteta i spadaju u red omiljenih srpskih proizvoda.
– Žig „Čuvarkuća“ za nas je dodatni dokaz da smo prepoznati kao kompanija koja brine o domaćoj privredi i kroz upotrebu domaćih sirovina u proizvodnji, doprinosi da dodatna vrednost ostane u našoj zemlji – istakao je Dragan Stajković, generalni direktor kompanije Bambi, navodi se u saopštenju Privredne komore Srbije.
Čitave generacije odrastale su uz proizvode kompanije Bambi, a čuvena Plazma kao noseći brend nezamenljiva je asocijacija na detinjstvo, radost i bezbrižna vremena i godinama najomiljeniji brend u Srbiji po ocenama potrošača. Zlatni Pek je brend koji ima sjajnu reputaciju zahvaljujući svom visokom kvalitetu i poznat kao glavni sastojak u pripremi raznih poslastica – dodao je Stajković.