JU-ES OPEN VEĆ DOBIO POBEDNIKA I ne, nije reč o teniseru, a zaradiće 10 miliona dolara
Nazvan „Honei Deuce“ koktel, očekuje se da će piće ostvariti prodaju od preko 10 miliona dolara pre nego što se ovogodišnji turnir završi 8. septembra. Poređenja radi, kombinovani nagradni fond za oba pobednika u singlu je 7,2 miliona dolara.
Koktel je skup. Prodaje se za 23 dolara, ali kupci mogu da zadrže kolekcionarski suvenir, barem dok traju zalihe. Napravljen od vodke Grei Goose i preliven svežom limunadom, likerom od maline i ukrasom medljike inspirisane teniskim lopticama, koktel koji se lako pravi postiže velike rezultate na US Openu.
Od svog debija 2007. godine, Honei Deuce koktel je izrastao iz ponude u istaknutu karakteristiku međunarodnog turnira. Godine 2023. na US Openu je prodato preko 450.000 koktela Honei Deuce, objavio je Grei Goose na svojoj veb stranici, napominjući da je od 2011. godine prodato više od 2 miliona.
Kako koktel Honei Deuce osvaja ukuse obožavatelja, ovogodišnji događaj bi takođe mogao da obori još jedan rekord: posećenost, piše Quartz.
Lev Sherr, glavni izvršni direktor Teniske asocijacije Sjedinjenih Država (USTA), izjavio je za Sport Business Journal (SBJ) da je „uveren“ da će ovogodišnji tronedeljni događaj preći granicu od milion posetilaca, zahvaljujući dodatnom danu i više od toga programiranje —dokazujući da je jedina stvar veća od popularnosti Honei Deucea sam događaj.
Tokom godina, popularnost ovog pića je naglo porasla. U 2023, Grei Goose i US open su procenili da će produžiti svoje 17-godišnje partnerstvo.
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.
- Tagovi
- Ju-Es open
- koktel
- tenis