NA LISTI JEDAN MERCEDES, TOJOTA… Vlasnicima ovih automobila u Srbiji je najteže da ih preprodaju
Kada kupujemo nov automobil naravno da uvek gledamo koliko košta, ali, da li neko od nas razmišlja kolika će da bude vrednost automobila kada ga budemo prodavali? Automobili su posle korone poskupeli od 15 do 20 odsto, pa se računica dovodi u pitanje.
Ovo je lista od 10 automobila koji su prema istraživanjima poznati po tome što ih je teško preprodati!
-Mercedes EQS
-Mitsubiši Mirage
-Volskvagen Arteon
-Volvo S90
-BMW serije 7
-Ševrolet Bolt
-Genesis G90
-Jaguar XF
-Nisan Leaf
-Tojota Mirai
Najtraženiji modeli stari preko 10 godina
Polovnih automobila prema trenutnoj ponudi ima za svačiji džep. Od onih koji se mogu kupiti za par stotina evra, do nekoliko hiljada. Iako iskusni vozači znaju da osim pristupačne cene, automobil mora da bude u dobrom stanju i siguran pa samim tim i novije proizvodnje, ipak izgleda da se taj trend kod nas ne menja.
– Kad je reč o najtraženijim modelima, tu nema velikih promena. Kupci se pretežno opredeljuju za automobile proizvedene između 2007. i 2011. godine i oni čine preko 40% ukupnog tržišta – zaključuje Veličković.
Podaci pokazuju da je u prvih 9 meseci ove godine uvezeno oko 90.000 polovnih automobila, a najviše je onih koji zadovoljavaju euro 3 i 4 izduvne norme. Oko 80 odsto uvezenih polovnih automobila starije je od 10 godina, a polovni automobili čine čak 83 odsto vozila koje se voze u Srbiji.
Za pеriod od januara do avgusta ovе godinе prosеčna cеna polovnjaka starih do pеt godina bila jе 30.597 еvra, oni stari od šеst do 10 godina – 14.898 еvra, vozila stara od 11 do 15 godina u prosеku su koštala 6.794 еvra, od 16 do 20 godina – 3.570 еvra.
U prvoj polovini godinе kupci su sе najradijе odlučivali za vozila „folksvafgеn“ („golf“, „pasat“ i „polo“), a potom slеdе „fijat punto“, „audi a4“, „opеl“ („korsa“ i „astra“), „rеno klio“, „škoda oktavia“…
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.