NEOČEKIVANA INFORMACIJA Rols Rojs planira da otpusti 3.000 radnika, iz kompanije se pravdaju

Pixabay
Rols Rojs razmatra da ukine oko 3.000 radnih mesta, kao deo velikog preokreta javlja portal This is Money.
Automobilski gigant naveo je da radi na „transformaciji“ nekoliko oblasti u poslovanju, od kojih se jedna odnosi na „organizacionu efikasnost“.
Ovo je usledilo nakon izveštaja da kompanija predlaže spajanje nekoliko odeljenja, pri čemu je otpušteno oko 10 odsto od 30.000 zaposlenih koji nisu u proizvodnji.
-Nismo donosili odluke o potencijalnom uticaju na zaposlene – rekli su u kompaniji.

Ovo ne bi bilo prvo otpuštanje u automobilskoj industriji. Podsećamo, Ford je u avgustu prošle godine najavio otpuštanje 3.000 radnika.
Rols Rojs istorijat
Rođena u partnerstvu između Čarls Stjuart Rolsa i Frederika Henri Rojsa, kompanija Rolls Royce je svoj život počela daleke 1906. godine u Velikoj Britaniji.
Od samog početka cilj je bio napraviti najbolji automobil na svetu, a čuveni Silver Ghost je bio onaj koji je trebalo da odigra tu ulogu.
Stavljajući akcenat na detalje i izuzetne performanse, Silver Ghost je od prvog pojavljivanja 1906. godine postigao ogroman uspeh.
Kao i većina proizvođača automobila u osvit Prvog svetskog rata, i Rolls Royce se preorjentisao na proizvodnju za vojne potrebe.
Međutim, za razliku od većine, britanska firma počinje sa proizvodnjom avionskih motora, a kuroizitet je da je više od polovine motora koji su pokretali avione članica Antante bila baš Rolls Royce. Među njima je najpoznatiji bio čuveni Eagle.
Po završetku rata kompanija nastavlja sa istraživanjima u oblasti razvoja agregata, a rezultat je bio motor sa oznakom R, korišćen i u automobilima i u avionima, kasnije poznat po mnogim rekordima.
Najekskluzivniji Rols Rojs svih vremena
Model Phantom IV, najekskluzivniji Rols Rojs svih vremena, pojavio se 1950. godine. Proizvedeno je svega 18 komada Phantom IV, i svi su prodati članovima kraljevskih porodica i šefovima država. U tom periodu sa proizvodnih traka izlaze i modeli Silver Cloud I i II čiji su naslednici tokom 60-ih godina postali Silver Cloud III I Phantom VI.
Četrdesete i pedesete godine XX veka su bile izuzetno prosperitetne zbog čega je kompanija rešila da proširi svoj uticaj, pa 1966. godine kompanija kupuje i Bristol Siddeley, jednog od najvećih proizvođača avionskih motora u Velikoj Britaniji.
Početkom sedamdesetih godina kompanija ulazi u veliku finansijsku krizu. Nije bilo druge, britanska vlada je morala da interveniše pa dolazi do nacionalizacije kompanije, no to nije puno pomoglo niti rešilo problem.
Država 1973. godine deli kompaniju na dva dela – avionsku i automobilsku industriju. Automobilska industrija je ubrzo prodata, a avionska je ostala u rukama države kao industrija od strateškog značaja kojoj, po svaku cenu, “glava mora ostati iznad vode”.
Kompanija Vickers PLC kupuje Rols Rojs Motors 1980. godine. Silver Spirit je razvijen tokom 1981. godine i postao prvo vozilo koje se pojavilo pod novim brendom.
Nakon Silver Spirita kompanija razvija potpuno novu liniju, usmerenu pre svega ka tržištima koja do tada nisu bila u prvom planu. Treba naglasiti da je nova linija bila orjentisana ka najsavremenijim ekološkim standardima i da se veoma vodilo računa o emisiji izduvnih gasova.
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.