TREND KOJI JE UVEK AKTUELAN Imejl marketing je nezaobilazan segment kako za male, tako i za velike biznise
Kada su vam resursi ograničeni, želite da budete sigurni da ne gubite svoje dragoceno vreme i novac tokom započinjanja biznisa. Ali kada je u pitanju marketing, vaše preduzeće ne može sebi priuštiti da ignoriše alat tako vredan kao što je marketing putem e-pošte.
Marketing putem e-pošte je upotreba e-pošte za promociju proizvoda ili usluga. Ali nije ograničeno samo na to. Cilj email marketinga je stvaranje lojalnih kupaca. To je važno kada shvatite da privlačenje novih klijenata košta mnogo više nego zadržavanje starih. Marketing putem e-pošte omogućava preduzećima da informišu svoje klijente i da u skladu s tim prilagode svoje marketinške poruke. Razmislite o tome kao o jednom od najisplativijih oblika digitalnog marketinga koji su danas bogati konverzijama. Moćan je, ubedljiv i daje sjajne rezultate vašoj prodavnici e-trgovine.
Zašto je stvaranje liste elektronske pošte tako važno
Prikupljanje email adresa znači više kupaca koji plaćaju. Niste uvereni? Evo još četiri razloga zašto vam je potrebna lista e-pošte.
- Postoje milijarde korisnika. Predviđa se da će do 2023. godine biti preko 347 milijardi korisnika e-pošte. To je gomila potencijalnih novih pretplatnika.
- Oni su lični. Nema potrebe za sistemom rangiranja da biste došli ispred potencijalnog kupca. Kada se oni uključe, vi ste u njihovom prijemnom sandučetu.
- Dobijate kupce. Kupci vole personalizovane ponude putem e-pošte pre nego što kupe bilo šta na mreži.
- Imejlovi su ciljani. Jednom kada neko klikne na jedan od vaših obrazaca za registraciju, zainteresovan je za vaše proizvode i usluge. To znači da im možete poslati ciljane informacije o tome šta morate da prodate.
Ne zaboravite na usklađenost sa Zakonom o mogućoj neželjenoj e-pošti. Pokriva komercijalne poruke.
Kako povećati svoju listu e-pošte
Mala preduzeća uvek traže nove kupce u vidu pretplatnika e-pošte. Slede neke ideje strategije za pravljenje liste.
Izaći ćete ispred potencijalnih kupaca kada naučite kako da napravite listu e-pošte.
Personalizujte svoje marketinške kampanje
Pozovite ljude postavljanjem pitanja na obrascima. Obraćajte se ljudima na imejl registraciji po imenu. Elektronska poruka dobrodošlice treba da ima naslov i lični pozdrav.
Prikupite adrese e-pošte na događajima
Učesnici na poslovnim događajima mogu da koriste aplikacije. Potrudite se da potencijalne klijente upoznate licem u lice. Potražite verifikaciju podataka kako biste obezbedili stvaranje potencijalnih klijenata. Ovo je još jedan način da povećate stopu registracije na listu e-pošte.
Dajte ekskluzivan pristup pretplatnicima
Ponudite nadogradnju sadržaja pretplatnicima. Sadržaj visokog kvaliteta je vodeći magnet i uglavnom nema dodatnih troškova.
Ponudite popuste
Kupon za popust tokom praznika će vam pomoći da napravite listu. Ponudite postojećim pretplatnicima dobre uslove tokom prazničnih dana.
Koristite društvene medije
Možete promovisati odredišnu stranicu koristeći vezu prikačenu na vašu Instagram biografiju.
Pitajte za povratne informacije
Na stranicama vaše veb stranice tražite povratne informacije. Uključite obrazac za izbor koji će povećati vašu listu e-pošte.
Koristite slike
Povećajte svoju i mejl listu postavljanjem veze ispod bilo koje slike. Za ovu namenu možete da koristite i grafičke prikaze, kao što je recimo crvena strelica, kako biste posetiocu sajta odmah skrenuli pažnju na mogućnost da se registruju putem elektronske pošte.
Koristite programe lojalnosti
Program lojalnosti je odličan način da podstaknete ponovnu prodaju dok pravite listu e-pošte. Jedan od načina je da ponudite dobre pogodnosti kao što su besplatni pokloni prilikom registracije na vašem sajtu putem elektronske pošte.
Koristite recenzije kupaca
Stavite ih na svoje odredišne stranice pored obrazaca za registraciju
Promovišite svoju kompaniju na drugim veb lokacijama
Korišćenje veza i linkova ovde može da privuče posetioce na vašu veb lokaciju ili stranice koje izaberete.
Pokažite brojeve
Podaci predstavljaju dokaz vašeg rada i naglašavaju koliko se ljudi već pretplatilo. Dobri pokazatelji biće osnova da potencijalni poslovni partneri učine isti postupak i uspostavite intenzivniju saradnju.