PRODAJU PRLJAVE, POCEPANE PATIKE! Čuveni brend plagira torbu od 100 dinara, a traži za nju 2.000 evra
Balensijaga (Balenciaga) uporno pravi pometnju u modnom svetu, a neki stručnjaci tvrdi da njene namere sada već opasno prelaze granice mode – uplićući se u pitanje društva, politike, profita.
Nedavno je predstavila „iznošene i prljave“ patike, tj. model koji tako deluje, a koji prati paprena cena – 995 evra.
Mnogi su pisali kako se kompanija na taj način „ruga siromašnima“, ali ima i onih koji tvrde da francuska luksuzna kuća uporno šalje signale „koje niko ne vidi“, a koji rasvetljavaju situaciju u svetu.
Setimo se čuvene plave torbe Balenciaga Arena Extra Large Shopper Tote, po ceni od 2.145 dolara, a koja je praktično copy paste IKEA FRAKTA torbe za šoping od 99 dinara.
Dakle, jasno je da Balensijaga sve što radi – radi sa jasnom namerom, sa ciljem da pošalje određenu poruku društvu: neverovatno, ali Arena Extra Large Shopper Tote torba je prodata u rekordnom roku!
Nedavno se desio i novi „izlet“.
Kompanija je predstavila muške baletanke, i opet uzburkala javnost. U pitanju je model LEOPOLD BALLERINA za muškarce, po ceni od 750 €, a deo je kolekcije Leto 2023.
Clothes were hugely important to the medieval elite. The longer the shoes were, the greater the wealth of the wearer and hence the social rank.
At least those of the medieval era ones might be cooler than the shoes Balenciaga sold dirty. 💸💸 pic.twitter.com/D9DzpZRl8P
— Eldarune ⚔ (FREE MINT ➡️ 4.20.2023) (@PlayEldarune) June 10, 2022
I ne, nisu kožne niti izgledaju preterano „lukuzno“, kako bi se „očekivalo“, mada smo navikli na to od Balensijage. Baletanke su napravljene od 100 odsto poliestera.
Paralelno sa promovisanjem nekih svojih stavova koji bi, navodno, trebalo da „osveste“ društvo, dok Balensijaga nesporno za krajnji cilj ima – zaradu, dešavaju se i neke druge sporne situacije.
Francuski div se našao na „stubu srama“ zbog kontroverznih reklama sa plišanim medama, iako su dali objašnjenje i ograđuju se od nametnutih optužbi.
– Iskreno se izvinjavamo za bilo kakvu uvredu koju je naša praznična kampanja možda izazvala. Naše plišane torbice u obliku medveda ne bi trebalo da budu predstavljene sa decom u ovoj kampanji. Odmah smo uklonili kampanju sa svih platformi – napisala je kompanija u novembru 2022. godine.
Takođe, prethodno je prekinula saradnju sa Kanjeom Vestom, zbog njegovih antisemitskih objava, kako bi time pokazala da se „ograđuje“ od onoga što radi i govori slavni reper i kako bi se istakla kao društveno-odgovorna kompanija.
Međutim, naknadno je označena kao „licemer“, jer je Kanjea zamenila manekenkom Belom Hadid, takođe kritikovanom za nacionalističke izjave. Mlađa sestra Hadid je, naime, glasni kritičar Izraela i njegovog tretmana prema Palestincima, što njeni protivnici takođe nazivaju – antisemitskim.
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.