Njihov dolazak u Srbiju od prestižnog značaja – sinonim za luksuz, ekskluzivnost i savršenstvo
U Srbiji je odjeknula vest o dolasku ne samo najpoznatijeg brenda iz Francuske, već i celog sveta – Luj Vitona. Svima poznati cvetni monogram sa isprepletenim inicijalima LV, koji je patentiran od strane Žorža Vitona (sina osnivača Luja) kako bi se očuvala autentičnost Luj Viton proizovda, ali i stvorila globalna prepoznatljivost, krasiće srpsku prestonicu u jednom od najelitnijih naselja: Beogradu na vodi.
Tokom godina, monogram je postao sinonim za luksuz, ekskluzivnost i savršenstvo.
Ekonomista Ivan Nikolić smatra da je Luj Viton namenjen najbogatijima, a u našoj zemlji već postoje pogoni u kojima se neki od luksuznih brendova ovde rade ili dorađuju:
– Njihov dolazak svakako će biti od velikog značaja, jer su oni prestižni u tekstilnoj i kožnoj industriji, značilo bi bolji ukupan rezultat u pogledu platnog bilansa, zapošljavanja, boljih performansi, a pretpostavljam da su i njihove plate veće od proseka pošto su luksuzan brend, prenosi Kurir.
To je dokaz, prema njegovom mišljenju, da se Srbija ubrzano razvija i povećava prosečnu i minimalnu zaradu:
– Kao brend odlično je da Luj Viton bude na našem tržištu kao jedna od svetski prepoznatljivih firmi u cilju privlačenja drugih ozbiljnih investitora.
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.