REVOLUCIJA U PRODAJI ODEĆE Spoj tehnologije i mode donosi još bolju kupovinu „iz fotelje“
Prostorije za virtuelno pretvaranje nastale su kao produkt usled posledica pandemije koronavirusa. Iako je tada online prodaja znatno skočila, tehnološke kompanije želele su još više, ali i da samim potrošačima dočaraju osećaj kupovine iz radnje, ispobavanja odevnih kombinacija, ali samog izgleda u odabranoj garderobi na oduševljenje konzumenata.
3D Look kompanija koja se bavi izradom virtulenih soba, ili soba „za pretvaranje“ osmisllila je odlično IT rešenje koje je zasigurno isplativo u bliskoj budućnosti jer su se navike potrošača znatno promenile, ili jednostavno same nametnule usled strahova od koronavirusa, kao i kontakta sa drugim ljudima.
Raghav Sharma, suosnivač Perfitli-a, koji stvara avatare koji se razlikuju po našim telima potencijalnih klijenata zasnovane uglavnom na fotografijama ili merenjima za pokušaj e-odeće i sugerišući dimenziju, istakao je da je radoznalost trgovaca značajno porasla pre ovih 12 meseci.
3DLook je prikupio 10 miliona dolara u prvom serijalu u novembru 2021, čime je ukupan iznos prikupljanja sredstava dostigao 14,7 miliona dolara; Perfitli je prikupio 739 hiljada dolara od strane Ekuiti Crovdfunding u julu 2021.
– Vidimo materijalno različite razgovore sa investitorima u smislu njihovog uverenja da je sada vreme za tehnologije. Sa čistog poslovnog stanovišta, procene i iznos koji možete da zamislite da podignete su mnogo veći- rekao je Šarma, prenosi portal Days Tech.
Glavni uređaji za primenu ove tehnologije postalči su primenljivi okom lansriranja iPhone-a 11 2019., pčomenuo je Šarma. Pre toga, kupci bi morali da odu u prodajni prostor za lasersko skeniranje ili kod krojača da bi dobili mere sa tačnošću potrebnom za prikazivanje 3D slike ili digitalnog avatara. Više proizvođača sada primenjuje digitalne instrumente koji mere probleme koje Perfitli mora da prikaže u digitalnoj odeći — CAD uzorci, logika ocenjivanja i tehnološki paketi — kao deo njihovih zajedničkih operacija.
U međuvremenu, društveni mediji i igre učinili su kupce dodatno bliskim primenjenim naukama koje ove kompanije koriste, a luksuzni brendovi stvaraju virtuelne kolekcije za široko rasprostranjene video igre kao što je Animal Crossing.
Tokm razvoja palikacije radoznalost industrije se proširila finansiranjem od strane mejnstrim trgovaca kao što su Gap i Walmart krajem 2021. — koji su kupili Fit-tech korporacije Drapr i Zeekit, respektivno.
Isti stari izazovi
Izazovi vezani za implementaciju digitalnih soba koje postaju svejedno pevaju identičan hor: previsoke cene i niske naknade za usvajanje. Virtuelna odeća je ipak teška za prikazivanje i podudaranje je subjektivno. Nedostatak informacija o preferencijama podudaranja za različite zalihe i vrste obično znači da bi proizvođači trebalo da osmisle strategiju za mesto na kojem stavljaju tehnologiju na prvo mesto, što odgovara prvobitnom obezbeđivanju samo za svoje najzanimljivije objekte ili najlojalnije potencijalne klijente kao oblik da pogledaju kako bi prikupili informacije i poboljšati rezultate, pomenuo je Pressman.
Ali da bi promenili navike i ubedili kupce da se bave tehnologijom na duži rok, trgovci bi trebalo da budu inventivni i da kupcima obezbede jednu stvar veću od smanjenja putem stručnosti, pomenuo je Tomas.
Trenutno stanje sa razvojem tehnologije je taskvo da prodavci na malo imaju funkcije koje treba da naprave u slučaju da implementiraju digitalna isprobavanja i mogu da navedu kupce na interakciju. Model teksasa sa sedištem u Njujorku 1822, na primer, primetio je troškove konverzije za oko tri do 4 slučaja veće od uobičajene veb lokacije nakon što je primenio najnoviji dodatak 3DLook.
Primena ova tehnologije nije nova, do sad su se koristila rešenja koja su uključivala pojektovanje „papirne lutke“ na osnovu izgleda što nije dalo zadovoljavajuće rezultate. U narendom periodu fokus će biti na boljoj analizi mera kako bi se prikazo što realnije prikazao željeni odevni model.