UZ OVE TRIKOVE BIĆETE NEPRIKOSNOVENI Kako da povećate obim prodaje u e-trgovini
Zbog brzog načina života i raznih obaveza tokom dana, ljudi imaju sve manje vremena za kupovinu, pa je kupovina iz toplog doma idealno rešenje. Ušteda vremena, brze internet porudžbine i dostava na kućnu adresu čine kupovinu na netu atraktivnijom, ali i praktičnijom u odnosu na tradicionalnu kupovinu.
E-trgovina je postala nezaobilazan deo globalnog maloprodajnog pejzaža, posebno u periodu posle Covid-19. Sve više ljudi se okreće digitalnom prostoru. Stoga, da biste uhvatili deo kolača, mudar je potez započeti onlajn posao.
E-trgovina postaje sve popularniji vid kupovine roba i usluga među građanima Srbije. Broj internet korisnika u nesumnjivo raste iz dana u dan. To nije iznenađujuće s obzirom na činjenicu da se danas posedovanje pametnog telefona gotovo podrazumeva, tako da je e-trgovina olakšana kao i dostupnost potrošača.
Inače, ako trenutno imate onlajn prodavnicu na platformi, ali niste zadovoljni njome, evo nekoliko jednostavnih načina da povećate obim prodaje.
Izgradite svest o svom brendu
Ako želite da povećate obim prodaje, prva i osnovna stvar koju treba da uradite je da izgradite autoritet i afinitet svog brenda. Ako želite da dosledno pobeđujete, trebalo bi da se fokusirate na jasnu i doslednu poruku brenda. Na vašu prodaju će uticati kako se pozicionirate kao preduzeće.
Razumite bolne tačke vašeg klijenta
Imati jasan osećaj ko je vaš ciljni kupac je ključan u dugotrajnoj igri. Sadrži odgovor za onlajn brendove sa željom da zadovolje potražnju kupaca, čime se povećava prodaja na mreži.
Kako povećati obim prodaje? Konkretno, sprovođenje istraživanja tržišta i kreiranje ličnosti kupaca su dve važne stvari na koje vredi potrošiti svoje vreme.
Iskoristite oglase
U današnjem digitalnom dobu, neophodno je iskoristiti punu snagu digitalnog marketinga za povećanje obima prodaje. Ako uložite tone kapitala u marketinške strategije da biste povećali obim prodaje, ali još uvek ne možete da dođete do potencijalnih kupaca, ne uspevate da dobro iskoristite svoj novac.
Koristeći oglase, možete kreirati i ciljati detaljne ličnosti kupaca tako što ćete kreirati prilagođene oglase. Možete da izokrenete oglase da biste privukli prilagođenu publiku. Na primer, pametni telefoni se uglavnom mogu pojaviti na vestima ljudi starosti od 16 do 60 godina. Takođe možete pratiti sve stranice koje posećuju, proizvode na koje kliknu i automatski slati ciljane ponude na osnovu njihove aktivnosti.
Optimizujte pretraživač
U stvari, pretraga je dovela do 65 odsto svih sesija e-trgovine. Stoga je sveti gral onlajn marketinga rangiran na vrhu Google-a. Pretraživač vam može pomoći da povećate tonu saobraćaja i onlajn prodaje uz nisku marketinšku potrošnju. Lako možete pronaći efikasne savete i vodiče za poboljšanje pretraživača za vaše onlajn prodavnice.
Diverzifikujte kanale prodaje
Čini se očiglednim da ako želite da ostvarite veliki obim prodaje, trebalo bi da prodajete na što više kanala. Što više puta dođete do kupaca, veće su šanse da će obaviti kupovinu.
Da biste naglo povećali svoju prodaju, možete razmisliti o višekanalnoj maloprodaji ili integraciji vaših trenutnih platformi za e-trgovinu sa tržištem.
Izaberite pravu strategiju cena
U svetu u kome nadmetanje po ceni postaje norma, od velike je važnosti identifikovati odgovarajuću strategiju određivanja cena za razvoj vašeg onlajn poslovanja. Efikasna strategija ne samo da će povećati obim prodaje već će pomoći vašem preduzeću da ima prednost u odnosu na druge konkurente na tržištu.
Ako još uvek niste pronašli pravu, pogledajte ovaj članak u vezi sa 10 najboljih strategija određivanja cena za vaše onlajn poslovanje.