SLAMKA SPASA ZA POSLOVANJE KOMPANIJE Čuveni striming servis pomerio rok za uvođenje svoje jeftinije pretplate
Netfliks se na ovaj potez odlučio kako bi zaustavio propadanje svog poslovanja.
Ovaj striming servis planira da pušta četiri minuta reklama za svaki sat sadržaja, a da bi dosegao 1.000 gledalaca, planira da naplati oglašivačima otprilike 65 dolara, što je znatno više od većine drugih konkurenata, prenosi Yahoo Finance.
Netflis-ov sadržaj koji podržava oglase trebalo bi da bude lansiran u više zemalja 1. novembra, uključujući SAD, Kanadu, Veliku Britaniju, Francusku i Nemačku, prenosi Variety, pozivajući se na izvore upoznate sa tim.
Kompanija trenutno pregovara sa agencijama o minimalnoj godišnjoj potrošnji na oglase od 10 miliona dolara. Cilj im je da završe kupovinu oglasa do 30. septembra kako bi mogli da počnu sa lansiranjem kako je planirano.
Kompanija se na ovaj potez odlučila kako bi zaustavila propadanje svog poslovanja. Netfliks veruje da će to vratiti mnoge pretplatnike koji su odustali od ovog striming servisa jer im je bio preskup, ali i privući mnogo novih.