MORAVSKI KORIDOR STIGAO NA OBALU ZAPADNE MORAVE Počela izgradnja najdužeg mosta na deonici
Jedan od najznačajnijih putnih pravaca u saobraćajnoj mreži Srbije, Moravski koridor, stigao je do Trstenika, tačnije do obale Zapadne Morave gde će se graditi najduži most na deonici Pojate-Preljina.
Kompanija Bechtel-Enka, koja izvodi radove na ovoj saobraćajnici, već je otpočela radove na izgradnji mosta. Konkretno, još pre nedelju dana započelo sa fundiranjem zemljišta, a prvi obrisi novog mosta očekuju se uskoro. Pristuni na terenu kažu da radovi teku vrlo dinamično o čemu svedoče brojni radnici na gradilištu i zahuktale mašine koje se zajedničkim snagama trude da izazovni projekat privedu kraju.
Prema idejnom rešenju, most preko Zapadne Morave gradiće se u dužini od 735 metara na 48 kilometru deonice nadomak Trstenika.
Podsetimo, auto-put Pojate-Preljina povezaće istok i zapad Srbije i kada bude završen predstavljaće vrlo važan saobraćajni čvor. Deonica će preko auto-puta E75 biti povezana sa Beogradom i dalje sa centralnom i zapadnom Evropom. Istovremeno, preko pomenutog autoputa ostvariće se veza sa južnim delovima Srbije i dalje ka Severnoj Makedoniji, Bugarskoj, Bliskim istokom i Azijom. Takođe, Moravski koridor preko auto-puta E763 (Miloš Veliki) biće uspostavljena veza sa zapadnom Srbijom, Crnom Gorom, a preko luke Bar i sa južnim delom Italije.
Trasa autoputa podeljena je na 3 sektora – Pojate-Kruševac (27,83 kilometara), zatim Kruševac-Adrani (53,88 kilometara), i na kraju Adrani-Preljina (30,66 kilometara).