Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Tomislav Momirović obišao je radove na Moravskom koridoru, na deonici tog auto-puta od Pojata do Kruševca.
MORAVSKI KORIDOR NAJVEĆE GRADILIŠTE U SRBIJI Prvi digitalni auto-put u zemlji
Momirović je ukazao na to da je ovo najveće gradilište u Srbiji i da je na Moravskom koridoru angažovano više od 2.500 radnika i približno hiljadu jedinica mehanizacije, dodavši da je reč o najširem auto-putu u našoj zemlji i najmodernijem u Jugoistočnoj Evropi.
Ministar je izrazio zahvalnost radnicima i predstavnicima kompanije Behtel Enka na svemu što je do sada urađeno, istakavši da je cilj da se radovi završe u predviđenoj dinamici.
Obilasku radova prisustvovali su i direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić, gradonačelnica Kruševca Jasmina Palurović, kao i predstavnici kompanije Behtel Enka.
Antić je naglasio da se na Moravskom koridoru radi veoma intenzivno i da se očekuje da će se u naredna dva meseca na deonici od Pojata do Kruševca privesti kraju svi zemljani radovi, kao i da će se na potezu od Pojata do Makrešana završiti svi objekti i u potpunosti povezati trasa.
Moravski koridor je od izuzetnog značaja jer povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca – koridorima 10 i 11. Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka – Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi približno pola miliona stanovnika.
Moravski koridor će biti prvi digitalni auto-put u Srbiji. Ukupna dužina iznosi 112 kilometara i obuhvata tri deonice: Pojate–Kruševac (27,8 kilometara), Kruševac–Adrani (53,8 kilometara) i Adrani–Preljina (30,6 kilometara).