JEFTINI, A SVE BOLJI I BOLJI Nešto se ozbiljno menja – Evropljani žele da voze kineske automobile
Sve više kupaca automobila u Nemačkoj ne bi imalo problema sa kupovinom kineskog automobila. Gotovo trećina (30 odsto) od 1.055 žena i muškaraca koje je ispitao portal za poređenje novih automobila, Carwow, može da zamisli da će njihov sledeći automobil biti iz Kine. Ipak, 70 odsto odbija vozila iz Kine, dok među Britancima, koje je takođe anketirao Carwow, ta brojka iznosi 71 odsto.
– Kineski proizvođači automobila koji žele da uđu na tržište takođe moraju da privuku nove vozače. Oni se bore s gotovo potpunim nedostatkom svesti o marki i moraju da promene trenutnu percepciju javnosti o kvalitetu njihovih proizvoda – kaže izvršni direktor Carwow, Filip Sejler, prenosi HAK revija.
Za 19 odsto Nemaca i čak 27 odsto Britanaca poreklo vozila je vrlo važan faktor, za 40 odsto odnosno 39 odsto delimično odlučujući faktor. S druge strane, za 41 odsto Nemaca i 34 odsto Britanaca, nije važno iz koje zemlje dolazi marka automobila. Kineski proizvođači automobila žele masovno da se prošire u Evropi. Premda im to nije uspelo u prvim pokušajima zbog velikih nedostataka u kvalitetu i bezbednosti, Kinezi su sada očigledno naučili lekciju i rade na procesu osiguravanja svog prvog tržišnog udela u Evropi. Posebno se to odnosi na električne automobile, gde su Kinezi ravnopravni ili čak tehnološki superiorniji od nemačkih, japanskih ili američkih proizvođača automobila. Upravo zbog te prednosti, kineski proizvođači bi mogli lakše da osvoje evropsko tržište nego, svojevremeno, japanski i korejski proizvođači. Njima su bile potrebne decenije.
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.