Filmska karijera slavnog glumca Džonija Depa možda trpi posledice zbog njegovog sudskog sukoba i optužbi bivše supruge Amber Heard, ali u svetu parfema, priča je sasvim drugačija.
Bočica Diorovog parfema „Sauvage“ čije je Dep zaštitno lice proda se svakih nekoliko sekundi, prenosi Lad Bible.
Ovu neverovatnu činjenicu na svom je Twitteru podelio i analitičar John Pompliano koji se osvrnuo na članak Marie Clarie s početka godine gdje je ovaj parfem proglašen „najprodavanijim“. On je, pak, utvrdio i koliko novca ovaj parfem donosi Dioru.
„Uprkos tome što je većina izdavača odbacila Džonija Depa, Dior je odlučio da se drži uz njega. Zašto? Bočicu njegovog mirisa ‘Sauvage’ prodaju svake tri sekunde.
„Sa 160 dolara po bočici, to bi značilo da dnevno zarade preko 4,5 miliona dolara“, objasnio je Pompliano.
Uz ovu ogromnu svotu novca jasno je zašto Dior nije „okrenuo leđa“ glumcu uprkos pritisku koji je trpio na sve strane.
Naime, glasnogovornik Uprave za standarde oglašavanja ove kompanije rekao je kako je Dior primio ukupno 11 pritužbi od onih koji vjeruju da bi Dep trebao biti uklonjen iz ove kampanje. Ipak, čini se da se situacija sada stišala.
Glumac je, podsećamo, zaštitno lice „Sauvagea“ od njegovog lansiranja 2015. godine.