Biti biznismen (na papiru) je lako, ali 3 ključna koraka su potrebna da on bude uspešan
![](https://bizportal.rs/wp-content/uploads/2024/06/biznis.jpg)
Foto: Shutterstock
Pokretanje privatnog biznisa u ovoj modernoj eri, gde je prevashodno važan izgled vašeg brenda, dobra internet kampanja, pa tek onda kvalitet proizvoda ili usluga, zvuči poprilično jednostavno.
Međutim, postoji razlika ukoliko se ceo biznis plan i strategija naprave kvalitetno, koje uključuju važne elemente do zagarantovanog uspeha.
Dobar, odnosno uspešan biznis kreće od dobre ideje, koja ujedno predstavlja i najvažniji korak u strukturi poslovanja, odnosno korak ka razvijanju profitabilnog biznisa.
Pre svega mora da se uradi dobar poslovni, biznis plan koji mora da sadrži kratkoročan, ali i dugoročan cilj. Plan na papiru predstavlja početni okvir budućeg posla, kao i prikaz preciznih koraka na putu do željenog cilja.
Takođe je važno da taj poslovni plan sadrži detaljan prikaz budžeta za realizaciju posla, kao i taksativno navdene troškove, otvaranje firme, plaćanje poreza, troškove knjigovođe, i svega što je neophodno za pokretanje privatnog biznisa.
Iako je u startu zazvučalo jednostavno, celokupna procedura je poprilično kompleksna, ali uz nešto više truda, možda i konsultacije stručnjaka, ne mora da bude toliko teško.
Marketinški stručnjak, Jovan Tošić, na svom Tik Tok profilu, daje savete na temu uspešnog biznisa, govori o alatima na društvenim mrežama koji pomažu male biznise, kao i o rešavanju digitalnih problema.
3 ključna saveta za uspešan biznis
1. Istraživanje tržišta
Pre nego što lansirate svoj proizvod ili uslugu neophdno je da se uradi istrazivanje tržišta , kako bi se najpre identifikovala konkurencija, ali i kako bi se razumele potrebe potencijalnih potrošača usluga ili proizvoda.
To može da se uradi putem anketiranja, analiziranja podataka o potrošačima na društvenim mrežama, ili praćenjem trendova u industriji.
2.Identifikujte ciljnu grupu
O kojoj god ciljnoj grupi se radi, kojoj želite da ponudite proizvod ili uslugu, neophodno je da to i prilagodi starosnom dobu. Bilo da su u pitanju tinejdžeri, mladi, ili nešto starija generacija, prilagođavanje mora da se uradi, korišćenjem poularnih trendova na Tik Toku ili Instagramu.
3. Odaberite marketinške kanale
Ukoliko je cilj mlađa publika, važno je da se deo planiranog budžeta iloži upravo u društvene mreže. Neophodno je da se kreiraju kampanje koje se fokusiranju na kretativne i autentične sadržaje koji precizno odgovaraju estetici i interesima definisane ciljne grupe.
@locosinfinito Ključni koraci za uspešan biznis! 📢 #biznis
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.