ZBOG CENE, ALI I PERFOMANSI Ustanovljeno je kojim automobilima vlasnici ostaju verni, oni polovni polako idu u zaborav
Čak 86,6 posto privatnih vlasnika Tesle koji su prošle godine u Nemačkoj zamenili svoj stari automobil za novi ostalo je verno marki. To je proizašlo iz istraživanja tržišta koje je provela nemačka kompanija za analizu tržišta Dataforce koju je naručio nemački Automobilwoche. U obzir su dolazili samo privatni kupci.
Sledi Dačia na drugom mestu s postotkom lojalnosti od 73,6 posto.
– To nije iznenađujuće i usko je povezano s pozicioniranjem Dače kao vrlo jeftine marke. Većina Dačijinih kupaca dolazila je s tržišta starih polovnih automobila, a sada uživaju u pogodnostima novog automobila po ceni dobrog polovnog automobila. Kad se navikneš na to, ne vraćaš se tako brzo polovnom modelu – kaže Laura Odinius iz Dataforcea.
Treće mesto pripada Tojoti. Japanci beleže postotak lojalnosti od 59,2 posto za 2022. Prema Odiniusu, za to su uglavnom zaslužni stariji kupci: od 75. godine života 75 posto kupaca lojalno je marki koju voze, prema istraživanju. Najbolji nemački brend je Mercedes na petom mestu, sa stopom lojalnosti od 53,9 posto. Slede Mini 49,9 posto i VW 49,4 posto na desetom i jedanaestom mestu.
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.