YOUTUBE NUDI 4.000 TV EMISIJA Gigant u vlasništvu Googla pravi novi korak
YouTube se pridružuje prepunoj areni striminga TV serija podržanih reklamama. Gigant u vlasništvu Google-a sada nudi skoro 4.000 epizoda televizijskih emisija iz svih godina, uključujući Andromedu, Hell’s Kitchen, Scream Queens i Heartland, sa još do 100 naslova – uključujući filmove – dodanih svake sedmice.
Streaming uz podršku oglasa postaje popularna opcija za one koji se ne žele ili ne mogu prijaviti na mnoštvo plaćenih opcija na tržištu. Tubi, Pluto TV, The Roku Channel, IMDb TV, Xumo, Plex, Samsung, Vizio i NBCU’s Peacock samo su neka od imena koja nude besplatan sadržaj za one koji su spremni da sede kroz oglase, a sada je YouTube sledio njihov primer.
YouTube već dugo nudi mnoštvo filmova podržanih oglasima za ljude da ih slobodno strimuju, tako da je prelazak na TV emisije bio prirodna evolucija. I dok u njegovom filmskom katalogu ima mnogo zapanjujućeg sranja, kao što je Sniper: Special Ops Stevena Seagala, tu je nekoliko dragulja, uključujući klasike iz 80-ih Over the Top, Teen Wolf i Robocop, zajedno sa Legally Blonde i Gone za 60 sekundi.
Što se tiče TV emisija, one su dostupne onima u SAD-u putem weba, mobilnih uređaja i povezanih televizora putem YouTube TV aplikacije. Opet, kvalitet emisija u ponudi varira, iako je osvežavajuće videti kultni britanski klasik Zatvorenik i velikog oca Teda među selekcijama.
Iako neće biti besplatan, Disney+ će dodati nivo podržan od reklama u svoje planove kasnije ove godine, nudeći pristupačniju opciju uz standardni pristup od 7,99 dolara mesečno. To je nešto što Hulu takođe nudi, ali čini se da Netflix neće donositi sli;ne odluke na svoje usluge, barem ne u bliskoj budućnosti.