VELIKO ČIŠĆENJE Tviter svakog dana obriše po milion naloga
Od momenta spora sa Ilonom Maskom i „spam botovima” Tviter (Twitter) je počeo ozbiljno da se bavi uređivanjem mreže svojih korisnika. Pod pritiskom zainteresovanog kupca koji je zahtevao da se pokaže da je manje od 5 odsto dnevnih aktivnosti korisnika ove mreže automatizovano, Twitter je počeo da više pažnje posvećuje realnim korisnicima.
Tokom prošle nedelje Twitter je saopštio da obriše svakoga dana milion neželjenih naloga. Reč je o onim nalozima iza kojih stoji odrednica „bot”. Odnosno, to je nalog umrežen sa drugim lažnim nalozima, koji imaju za cilj da šire određene vesti i stvaraju povoljnu klimu za svoje ciljeve. Ova cifra pokazuje u kojoj meri su društvene mreže značajne za plasiranje bilo koje ideje, vesti, proizvoda i u kojoj meri se ta vrsta marketinga ozbiljno tretira.