ZAHUKTAVA SE RAT NA TRŽIŠTU STRIMING USLUGA Walmart i Paramount zajedničkim snagama žele da pariraju Amazonu
Čuveni američki lanac marketa Walmart u ponedeljak je sklopio dogovor sa Paramount Global da ponudi Paramount+ uslugu striminga svojim pretplatnicima u nastojanju da se bolje suprotstavi Amazonu.
Članovi Valmart+ će dobiti pristup Paramount-ovom „esencijalnom“ planu, koji košta 4,99 dolara mesečno i uključuje reklame. Takođe nudi uslugu od 9,99 dolara mesečno bez oglasa.
Paramount+ nudi originalne serije i popularne filmove brendova i produkcijskih studija, uključujući BET, Comedi Central i Nickelodeon, kao i nekoliko sportskih liga kao što je UEFA Liga šampiona.
Članstvo u Valmart+ košta 12,95 dolara mesečno ili 98 dolara godišnje i uključuje besplatnu isporuku za porudžbine i popuste na gorivo, kao i besplatnu šestomesečnu pretplatu na premium muzičku uslugu Spotifi.
Usluga je rival Amazonovom servisu Prime, koji takođe nudi besplatnu dostavu, kao i usluge striminga videa i muzike i ima oko 200 miliona pretplatnika. Članstvo u Amazon Prime košta 14,99 dolara mesečno ili 139 dolara godišnje.
Započeta 2020. godine, Valmartova pretplatnička usluga ima između 11 miliona i 32 miliona članova, prema različitim procenama koje su dale kompanije, uključujući Consumer Intelligence Partners i Deutsche Bank.
Za sada, Walmart još uvek ne otkriva broj pretplatnika na njihovom striming servisu.
Rukovodioci Paramounta, Volt Diznija i Comcast korporacije, koji upravljaju sa nekoliko velikih servisa za strimovanje, razgovarali su poslednjih nedelja sa Volmartom o uključivanju striming zabave u okviru svojih usluga, objavio je Njujork tajms prošle nedelje.