TOM FORD PRODAJE SVOJ MODNI BREND Milijarde su na stolu, a kupci se otimaju
Kozmetička kompanija Estee Lauder Cos pregovara o kupovini modnog brenda Tom Ford za najmanje 3 milijarde dolara, objavio je u ponedeljak Wall Street Journal mesec dana nakon što je Blumberg objavio da luksuzna marka istražuje opcije za prodaju.
Potencijalni dogovor sa Tom Fordom bio bi najveća akvizicija za Estee Lauder, kompaniju izlistanu na berzi sa tržišnom kapitalizacijom od preko 96 milijardi dolara i koja je dom popularnih kozmetičkih brendova Aveda, Bobby Brown i La Mer, navodi Wall Street Journal.
Estee Lauder je zainteresovana za Tom Ford Beauty, sa kojom ima ugovor o licenciranju, i mogla bi da traži da licencira brendove odeće drugim kompanijama, objavio je Žurnal, pozivajući se na neimenovane izvore.
Druge firme su takođe zainteresovane za kupovinu Tom Forda, koji nije naveo druge potencijalne kupce.
Izvori upućeni u dešavanja su prošlog meseca rekli za Blumberg da je Tom Ford angažovao Goldman Sachs da istraži sve opcije moguće prodaje.
Tom Ford je pokrenuo svoj istoimeni modni brend 2005. godine nakon što je napustio Gucci, gde je kao kreativni direktor proveo 10 godina. Brend je postao prepoznatljiv po svojim odelima i kolekcijama muške odeće. Brend takođe uključuje žensku odeću, satove sa naočarima i, naravno, Tom Ford Beauty. Tom Ford je u isto vreme počeo da se bavi kozmetikom. U svom izveštaju o zaradi Estee Lauder je izjavio da je Tom Ford Beauty jedan od nekolicine brendova sa dvocifrenim rastom prodaje, piše Žurnal, prenosi Forbs.