PLANINA MORA DA „SIĐE“ SA AMBALAŽE Poznata čokoladica mora da promeni pakovanje
Čuvena čokoladica Toblerone, poznata po svom jedinstvenom dizajnu, više ne sme da prikazuje planinski lanac Materhorn na svojoj ambalaži.
Ljubitelji čokolade širom sveta teško mogu da zamisle Toblerone bez Materhorna. Odluka je doneta – poznata planina mora da siđe s ambalaže – iz jednostavnog razloga.
Famozno pakovanje Tobleroneovih čokoladnih trouglića se mora promeniti jer američki proizvođač Mondelez većinu svoje proizvodnje seli iz Švajcarske u Slovačku, prenosi Feniks magazin.
Stoga, čokolada gubi svoje švajcarsko poreklo, a takođe i dozvolu za prikazivanje Materhorna, nacionalnog simbola Konfederacije.
Ova vest nije sasvim nova. Već prošle godine je bilo jasno kako Toblerone mora da osmisli novi dizajn. Čokoladice s novim dizajnom trebalo bi da budu dostupne od leta.
Materhorn će biti zamenjen jednostavnim planinskim logotipom.
-Redizajn pakovanja uvodi modernizovani i pojednostavljeni planinski logo koji je usklađen s geometrijskom i trouglastom estetikom-rečeno je Mondelez korporacije za medije.
Osim toga, oznaka „Toblerone – of Switzerland“, koja je do sada bila na pakovanjima, mora biti zamenjena sa „established in Switzerland“.