ŠTA ĆE BITI SA SLEDEĆIM RAČUNIMA? Sa plaćenim iznosom za oktobar dolazi i popust, ali postoji i rok za to
Građani koji nisu dobili novembarske račune za struju mogu da do 30. decembra, plate iznos koji su imali na oktobarskom računu i ostvariće popust od pet odsto, izjavio je danas direktor Elektroprivrede Srbije (EPS) Dušan Živković.
On je za Tanjug pojasnio da zbog hakerskih pretnji isporuka računa ide otežano i da zbog toga oko milion i po računa nije isporučeno, ali i da ljudi iz IKT sektora EPS-a danonoćno rade na otklanjanju digitalnih napada kojima je kompanija izložena.
-Ti računi su prosleđeni Pošti Srbije, a građani, da bi bili sigurni da će na vreme, odnosno do subote, platiti račun i ostvariti popust, mogu da sami popune uplatnice i račun plate u poštama ili bankama – rekao je on.
Niste dobili novembarski račun za struju? Imate pravo na popust!
Dodao je da računi ne mogu da se plate na šalterima EPS-a a da se na njima trenutno mogu dobiti sve potrebne informacije.
Prema njegovim rečima, na prethodnim računima nalaze se svi neophodni podaci koje bi trebalo upisati na uplatnici.
-Svi ti podaci stoje na uplatnici od prošlog meseca, prosto ih treba prepisati i oni su isti, a jedino što se na našim uplatnicama menja, to je iznos-rekao je on.
Kada je reč o eventualnim reklamacijama na račune građana koji su novembarske račune dobili, istakao je da se one mogu izneti na šalterima EPS-a, ali da sistem elektronskih reklamacija trenutno ne funkcioniše.
-Međutim, treba reći da će sve reklamacije koje budu dostavljene biti tretirane tako da građani nikako ne budu ugroženi- rekao je Živković.
Naveo je da će naredni računi stizati na vreme i sa uobičajenim rokovima za izmirivanje.
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.
Postovani.
U vezi racuna za struju.
Stalno govorite za one koji nisu dobili racune ,ali ne i za one koji su dobili sa dva ipo puta uvecanim racuom u odnosu na 2022 i 2023 godinu /22meseca/od ovog racuna.
Kao redovan platisa njihovih racuna ,molim Vas da nam daju objasnjenje .
Iznos u nov u nije mali ,ali ja imam primedbu na kw casove u ovom racunu koji su uvecani i iznose 394 kw a ja po mesecima trosim goninama najvise 166 kw.
Molim Vas dali ja penzioner od 77 godina trebam da se maltretiram i obijam njihove ekspiziture jer ova kojoj ja placam /Zemun/ ni na telefon se ne javlja bar da da objasnjenje kome da se obratim/.Vise od 8 telefona sam okrenula .Dva mejla sam im poslala koji su vratili zbog nemogucnosti da ih ispiruce /zbog servera/.
Meni je vazno da ih pozovem da moj strujom ponovo prekontrolisu jer smatram da nije u redu .
Nije mi jasno strujomer mi je 24 aprila 22 godine promenjen i nije bilo problema.
Sada u 2023 godini u novembru mesecu menjaju sve strujomere u zgradi.
I mom racunu za novembar stoji:do 14.11.23 potroseno ukupno 63 kw a od menjanja strujomera do kraja meseca 334 kw sto je ukupno 397kw.
Pa zar ovo nije ocigledno.
Ja reagujem zbog kw sata.
I nikako da ih dozovem da dodju i da pregledaju.
Upuyila sam juce i pisanu reklamaciju prekonposte.
Od 20.decembra kad sam racun dobila ja ne mogu nikog da dobijem.
Okrenula sam telefon za kvarove struje u stanu i tu se niko nije javljao.
Bez obzira na hakere pa valja treba drugacije da se organizuju i da nas usluzuju .
Ja znaci sad treba da placam taksi i da idem od poslovnice uZemunu ili u Masarikovoj.
Zar je bas 14 novembra trebalo da se menjaju svi strujomeri /i pred izbore i pred novogodisnje praznike.
Hvala Vam na strpljenju i molim Vas da me razumete sto sam morala ovoliko da napisem.
S postovanjem
Hocete i Fahreti da naplatite sve ove godine i decenije koje nije platila ??????