GRAĐANI, NE NASEDAJTE Pošta Srbije upozorava na podmuklu prevaru
U JP Pošta objašnjavaju da meta ove prevare mogu biti svi korisnici mobilne telefonije.
Posle najezde SMS poruka od kompanije DHL, u kojima se od primalaca traži da plate određeni iznos za podizanje pristiglog paketa, slična poruka počela je da stiže na telefone građana i od Pošte.
Naravno, u pitanju je prevara i zloupotreba logotipa i imena Pošte kojom se građani obaveštavaju da im je stigla pošiljka, a klikom na link od njih se traže brojni lični podaci.
Poruke sadrže link ka stranici koja nije u vlasništvu JP Pošta Srbije, a na kom se traži uplata novca putem platnih kartica.
U JP Pošta Srbije objašnjavaju da meta ove prevare mogu biti svi korisnici mobilne telefonije.
– Počinioci prevare šalju SMS poruku kojim korisnika obaveštavaju o navodnom prispeću porudžbine ili bilo koje druge pošiljke, kao i da je za isporuku potrebno da plate određene troškove. Klikom na link u SMS poruci, otvara se prevarna internet stranica na kojoj se od korisnika traži da u odgovarajuća polja unese broj svoje bankovne kartice i CVV broj – upozorava ovo preduzeće na svojoj internet stranici.
Pošta Srbije posebno upozorava korisnike na jednu stvar.
– Ovim putem želimo da skrenemo pažnju građanima da JP „Pošta Srbije” nikada na ovaj način ne komunicira sa svojim korisnicima, upozoravamo da Pošta Srbije od korisnika nikada ne zahteva ovakav način plaćanja za isporuku bilo koje vrste pošiljaka i da ukoliko dobiju poruke slične sadržine ne postupaju na način kako se traži od njih. Ceo slučaj je odmah prijavljen Nacionalnom CERT-u Republike Srbije – kažu iz Pošte za Telegraf Biznis.
Oni građanima savetuju da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke.
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.
- Tagovi
- pošta
- Pošta Srbije
- Prevara