Zašto bi neko, nakon što je platio automobil, na primer 100.000 evra, još mesečno uzimao pretplatu na neke funkcije? To je pitanje koje se nameće svakome ko se vodi zdravom logikom. Ipak, s Teslom su došle pretplate, a sada istu praksu pokušava da promoviše i BMW, koji u Nemačkoj, Velikoj Britaniji, Južnoj Koreji i na Novom Zelandu traži od svojih kupaca još 18 dolara mesečno za grejanje sedala.
Na godišnjoj bazi dobija se popust, pa jednokratna uplata iznosi 180 dolara ili grejač zadnjice možete kupiti za 300 dolara na tri godine, ili će vas neograničeni pristup koštati 415 dolara.
Mnoge ljubitelje BMW-a to je razbesnelo, pa seju prezir po društvenim mrežama. Nemački premijum proizvođač uporno pokušava da monetizuje svoje funkcije, odnosno ono što bi u premijum vozilima trebalo da bude deo serijske opreme.
Nije BMW sam u ovom mutnom poslu. I drugi veliki proizvođači u ovome vide ozbiljan poslovni model: Ford, GM, Toyota, Volkswagen… Srećno im bilo. Ili možda, sram ih bilo?