BEZOBRAZLUK PO RAFOVIMA Hrvati se služe trikovima – preti im nestašica
Pozivajući se na predstavnike trgovačkih lanaca, mediji u regionu javljaju da bi u trgovačkim lancima u Hrvatskoj uskoro mogla da nastupi nestašica premium brendova određenih proizvoda čije cene je njihova Vlada ograničila.
Dobar deo ograničenih proizvoda na policama uglavnom bi mogao biti slabijeg kvaliteta ili robnih marki, izveštava Dnevnik.hr.
Bez obzira A, B ili C proizvođača, proizvod se mora prodavati po ceni koja je propisana.
– Tu će, po meni, dosta stradati brendovi – smatra Mirko Budimir iz udruženja trgovaca pri HUP-u (Hrvatska zadruga poslodavaca).
Najpre bi se to moglo videti na testenini i higijeni. Špageti od 1 evro i 9 centi top brenda pre su se prodavali i po dvostruko višoj ceni, dok je zamrznuta cena najpoznatijeg stranog brenda troslojnog WC papira sada 2,99, a pre je bila i 125 posto viša. Isto vredi i za paste za zube te šampone.
Budimir iz udruženja trgovaca kaže kako je poskupljenje goriva nova pretnja.
– Sad imamo najave da nam energenti idu gore, gorivo koje nije subvencionisano, ako nam proizvođač digne cenu, mi to moramo prevaliti na policu – rekao je.
Ipak, jedan podatak trgovcima i te kako ide u prilog. Od prošle nedelje kad je Vlada Hrvatske ograničila cene 30 proizvoda, izdano je 2,7 miliona računa više nego nedelju ranije, a potrošeno je oko 8 miliona evra više.
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.