NOVI SERVIS ZA PRIMEDBE Ovde možete da se žalite ako naiđete na problem na brzoj pruzi
Infrastruktura železnice Srbije otvorila je danas novi servis za građane za primedbe i prijavu problema na brzoj pruzi Beograd – Novi Sad, sa ciljem da se održi i očuva najviši kvalitet usluga, uređenost i izgled železničkih objekata, stanje železničke infrastrukture i udobnost i komfor putovanja vozovima brzinom od 200 km/sat.
Građani putem mejla mogu da prijave sve probleme na koje su naišli na brzoj pruzi Beograd – Novi Sad, prvenstveno kada je reč o železničkoj infrastrukturi. To podrazumeva izgled i stanje železničkih stanica na brzoj pruzi, kao i novoizgrađenih železničkih objekata u stanicama i duž pruge, kao što su pothodnici, nadvožnjaci, vijadukti, tuneli i slični objekti. Takođe, možete prijaviti i probleme u vezi sa zaštitnom ogradom duž pruge. I najzad, na ovaj način možete podneti prijavu i zbog ponašanja železničkog osoblja na brzoj pruzi, navodi se u saopštenju Železnica.