IDEMO DALJE… I PayPal je počeo da otpušta radnike – pez posla ostaje njih 2.000
Kompanija za onlajn plaćanja i novčane transfere PayPal u utorak je objavila planove za otpuštanje 2.000 zaposlenih, ili oko 7 odsto svoje radne snage. To je zvanično saopšteno na veb stranici firme.
Predsednik i izvršni direktor kompanije, Dan Šulman napisao je u saopštenju da PayPal radi na rešavanju “izazovnog makroekonomskog okruženja”. Rekao je da je kompanija postigla napredak fokusirajući resurse na ključne prioritete i prilagođavajući strukturu troškova, ali da ima još posla.
– Promena može biti teška – posebno kada uključuje odlazak cenjenih kolega i prijatelja – napisao je Šulman o otpuštanjima.
– S ovim ćemo se zajedno suočiti, oslanjajući se na veličinu naše globalne platforme te strateška ulaganja koja smo napravili da bismo ojačali naše osnovne sposobnosti kao i poverenje i lojalnost naših kupaca – dodao je.
PayPal deonice su porasle nakon ove vesti i to više od 2 odsto.
Najava otpuštanja kompanije označava poslednju rundu ukidanja radnih mesta u tehnološkoj industriji, jer je Workday takođe najavio planove za otpuštanje 525 radnih mesta u utorak, ocenjuje CNBC. Ranije ovog meseca, Gugl je obznanio planove za otpuštanje više od 12.000 radnika, Majkrosoft 10.000 zaposlenih i Salesforce 7.000 radnika, prenosi Investitor.me.
U svom izveštaju o zaradi za treći kvartal, PayPal je nadmašio očekivanja zarade i prihoda, ali deonice su pale nakon što je procena prihoda kompanije u četvrtom kvartalu bila ispod očekivanja analitičara. Ali PayPal je podigao smernice za celu fiskalnu godinu, rekavši da je imao koristi od „stalnih inicijativa za produktivnost“.
Tokom razgovora s analitičarima nakon izveštaja o zaradi kompanije u trećem kvartalu, vršilac dužnosti finansijskog direktora Gabrijel Rabinovič govorio je o projekcijama kompanije za 2023. godinu.
– Radimo u okruženju u kojem mislimo da ćemo i dalje imati inflatorne pritiske, gde će realni rast plata i dalje biti negativan u određenom vremenskom periodu, gde će diskreciona potrošnja biti pod pritiskom. Nalazimo se u tom okruženju, radimo najbolje što možemo i uzeli smo u obzir taj niz rezultata o rastu obima i prihodima jer se odnosi na ono što mislimo da možemo da ostvarimo sa stanovišta operativne marže i EPS-a – naveo je.
PayPal bi trebalo da objavi podatke o zaradi u četvrtom kvartalu nakon završetka berzanskog trgovanja 9. februara.