NA REDU JE TEHNIČKA KONTROLA Izmenjena je trasa druge linije beogradskog metroa
Raspisan je tender za tehničku kontrolu geotehničkog elaborata za deonicu linije dva metroa od stanice Savski trg do stanice Grčića Milenka. Tender je raspisalo preduzeće Beogradski metro i voz.
Na ovoj deonici prlanirane su četiri podzemne metro stanice: Slavija, Karađorđev park, Južni bulevar i Grčića Milenka.
Rok za realizaciju usluge ne sme biti duži od godinu dana. Rok za podnošenje ponuda ili prijava je 13. jun 2023. godine.
U planu su i tri ventilaciono-evakuaciona okna i to između stanica: Savski trg-Slavija; Slavija-Karađorđev park i Karađorđev park-Južni bulevar.
Na osnovu prethodne Studije izvodljivosti generalnim projektom definisane su dve linije beogradskog metroa.
Zbog prostornih i tehničkih ograničenja izmenjene su trase druge faze linije 1, kao i trase linije 2. U pitanju su idejni projekti, a tačne pozicije i gabariti stanica i ventilaciono-evakuacionih okana biće utvrđeni daljom razradom projektne dokumentacije.
Dužina druge faze linije 1 iznosi 4,9 km sa pet stanica. Dužina linije 2 iznosi 20,6 km sa 22 stanice.Za tu liniju, od Savskog trga do Slavije, predložena je u potpunosti drugačija trasa, sa devijacijom ispod istorijskog centra – tunelom koji bi presecao osu Kralja Milana ulice u zoni Novog dvora kao i pravac Knez Miloševe podno Turske ambasade.
Iza Slavije, veza sa prigradskom železnicom (BG voz) više se ne planira u Makenzijevoj ulici, u kojoj neće biti ni novog železničkog podzemnog stajališta, već kod Karađorđevog parka.
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.