AIR SERBIA PLANIRA JOŠ JEDNU OZBILJNU DESTINACIJU Njujork, Peking, a sad preko Kariba – fanatastične vesti za ljubitelje ove fantastične lokacije
Direktor kompanije Air Serbia Jirži marek izjavio je u intervjuu za Blic da nacionalni avio prevoznik planira da uvede liniju do Havane.
Marek je rekao kako je projekat prekookeanskih letova planiran i započet pre pandemije koronavirusa koja je dosta uticala na avio-saobraćaj. Tako je na liniji do Njujorka, koja je uvedena 2016. godine, prevezeno 400.000 putnika i ona je danas postala profitabilna za kompaniju, što je dovelo do novih projekata sa ravnomernim razvijanjem saobraćaja ka istoku i zapadu.
– Zbog toga, ne samo da smo odlučili da pojačamo letove do Njujorka tokom zimske sezone i tako smanjimo izraženu sezonalnost, već smo odlučili i da idemo u dalju ekspanziju našeg dugolinijskog saobraćaja. Odlučili smo da krenemo sa balansiranim pristupom ka istoku i ka zapadu. Međutim, širenje ka istoku je trenutno još uvek ograničenih mogućnosti usled pandemije. U tom kontekstu, ka Kini će biti otvorena jedna linija – do Tjenđina, uz mogućnost da se kasnije uspostave posebni letovi ka Pekingu i Šangaju, čim ograničenja na tržištu budu ukinuta. Kada je reč o zapadu, naš saobraćaj ka SAD od aprila sledeće godine dodatno ćemo pojačati uspostavljanjem direktnih letova do Čikaga. Pored toga, radićemo na daljem produbljivanju i jačanju naše regionalne mreže, da bismo obezbedili dobru povezanost sa našim prekookeanskim saobraćajem. Takođe, nastavićemo sa širenjem mreže destinacija ka pretežno turističkim destinacijama, što se ove godine pokazalo kao pun pogodak – rekao je Marek.
Istovremeno, sa razvojem ovih projekata ka dalekim destinacijama, u planu je i uspostavljanje saobraćaja ka egzotičnim mestima.
– Ujedno počinjemo da razmatramo i dugolinijske letove do pojedinih egzotičnih destinacija. U tom smislu gledamo i ka istoku i ka zapadu, a jedna od takvih destinacija koja nam se čini sve izvesnija za predstojeću zimsku sezonu je Havana – kazao je Jirži Marek.
Govoreći o planovima Eir Srbije, Marek je rekao kako je cilj da poslovni rezultati u narednom periodu prestignu nivoe iz predpandemijske, 2019. godine.
– Ove godine imaćemo za oko 30 odsto više čarter-letova u odnosu na 2019. godinu. Štaviše, u oblasti čartera smo nadmašili nivoe iz 2019. godine već prošle letnje sezone. To je sve dokaz da ljudi žele da putuju i da je potražnja za turističkim destinacijama snažna i to nas je motivisalo da uvedemo preko deset novih destinacija ovog leta. Reč je pre svega o letovima ka popularnim turističkim tržištima, kao što su Španija i Italija i rezultati na tim destinacijama su prevazišli naša očekivanja – rekao je Marek.