Pukotine sami popravljate – Epl uvodi promene u garanciji svojih uređaja
Prema navodima više izvora, Epl više ne pokriva „postojanje samo jedne pukotine“ u okviru standardne garancije za Ajfon i Epl Sat. Umesto toga, ove popravke se sada obrađuju kao zahtevi za „slučajnu štetu“, a korisnici su obavezni da plate.
Do ovog meseca, Eplova politika je bila takva da pokrije slučajeve oštećenja jedne jedine pukotine na ekranu, pod standardnom garancijom za korisnike Ajfona i Epl Sata, sve dok nije bilo drugih vidljivih oštećenja ili jasne tačke udara koja je dovela do pukotine na uređaju.
Međutim, u ažuriranjima koja su ove nedelje distribuirana Epl prodavnicama i Epl ovlašćenim serviserima, Epl je ažurirao svoju politiku i saopštio da svi slučajevi pojedinačnih pukotina više nisu pokriveni garancijom, navodi 9to5Mac. Kada kupac prijavi jednu pukotinu kao simptom, od dobavljača usluga se traži da to obradi kao zahtev za slučajnu štetu.
To znači da ćete morati da platite da popravite tu jednu pukotinu, čak i ako na vašem uređaju nema drugih oštećenja ili tačke udara. Od sada, promena se odnosi samo na Ajfon i Epl Sat. Epl i dalje pokriva popravke pojedinačnih pukotina pod garancijom za Ajped i Mek.
Epl nije saopštio nikakav konkretan razlog za ovu promenu. U praksi, ova politika se uvek primenjivala od slučaja do slučaja, pri čemu su neke prodavnice i servisne radnje bile blaže od drugih. Sa ovom promenom, međutim, provajderi usluga više nemaju tu fleksibilnost.
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.