KOMUNIKACIONOM STRATEGIJOM DO BOLJEG BIZNISA 5 načina koji će vam pomoći da povećate svoj profit oglašavanjem na društvenim mrežama
Da li ste ikada pomislili da marketinška strategija vašeg preduzeća na društvenim mrežama nije tako interesantna kao što je nekada bila? Mnogo kompanija se od početka pandemije i dalje bori i ulaže velike napore da povećaju svoj obim posla preko organskog (besplatnog) marketinga na Fejsbuku, uprkos tome što su uložili mnogo resursa u reklamiranje na društvenim mrežama.
Ako spadate u ovu grupu razočaranih preduzeća kojima ljudi samo nastavljaju da lajkuju objave na društvenim mrežama, ali ne kupuju ništa sa vaše stranice, nastavite da čitate.
Ovaj članak će vam otkriti pet najboljih tehnika koje će vam pomoći da postignete bolje i učinkovitije rezultate kombinovanjem plaćenog i organskog marketinga na društvenim medijima.
Hajde da se detaljnije upoznamo sa njima.
Šta su plaćeni, a šta organski društveni mediji?
Organski društveni mediji podrazumevaju samo besplatno objavljivanje na tradicionalan način ili putem alata za upravljanje društvenim medijima. Organski marketing putem društvenih medija je neverovatan način da dođete do svojih pratilaca; međutim, sa oko 2,8 milijardi korisnika Fejsbuka i oko 2,2 milijarde aktivnih korisnika YouTube-a sa 2,2 milijarde aktivnih korisnika, postaje izazov organski dopreti do ciljne publike.
Plaćeni društveni mediji uključuju prikazivanje sponzorisanih reklama vašeg brenda na različitim kanalima društvenih mreža kako biste privukli pažnju publike na koji ciljate. Kao što ime sugeriše, ovaj vid oglašavanja nije besplatan i zahteva određeni iznos budžetskog plana u zavisnosti od vaših potreba za oglašavanjem na društvenim mrežama.
5 kombinacija organske i plaćene marketinške strategije
Sledite nekoliko dobrih načina za izgradnju efikasne, kombinovane organske i plaćene marketinške strategije na društvenim medijima.
1. Analizirajte podatke iz plaćenih oglasa da biste primenili organsku strategiju
Može biti razočaravajuće videti da ne dobijate željene rezultate čak ni nakon što potrošite novac na plaćeno društveno oglašavanje.
Ali šta ako kažemo da postoji odličan način za optimizaciju vašeg oglašavanja na društvenim mrežama?
Rešenje leži u efikasnoj proceni učinka – to bi značilo analizu podataka iz reklama i korišćenje ovih podataka za ponavljanje vaše organske marketinške strategije na društvenim medijima.
To može uključivati uvid u to, koje vrste plaćenih oglasa na društvenim medijima se najbolje prikazuju, procenu različitih primeraka oglasa da biste analizirali šta se najviše odnosi na vaše klijente i testiranje kako se podaci razlikuju na različitim platformama društvenih mreža.
2. Koristite podatke o organskoj publici da biste ciljali publiku na plaćenim društvenim mrežama
Zbog algoritama platformi društvenih medija, obično je izazov usredsrediti se na ciljnu publiku plaćenih kampanja na društvenim mrežama. To je mesto gde organske informacije o publici mogu pomoći trgovcima da upoznaju svoje potencijalne kupce.
3. Promovišite organski sadržaj koji odgovara vašoj ciljnoj publici
Da bi vaše plaćene promocije bile održive, moraju se podidarati sa vašim organskim objavama na društvenim medijima.
Dakle, objavljivanje sadržaja koji se povezuje sa vašim klijentima može biti od pomoći. Ova vrsta oglašavanja je takođe visoko ciljana, tako da će postovi imati mnogo bolji učinak od bilo kojih drugih postova.
4. Ciljani oglasi na Fejsbuku
Plaćeni vid oglašavanja na društvenim mrežama se razvilo i naraslo u poslednjih nekoliko godina.
Na primer, među mnogim opcijama oglašavanja na Fejsbuku, postoje opcije licitiranja. To vam omogućava upravljanje troškovima i testiranje novih strategija na osnovu vaših prošlih istraživanja.
5. Oglašavanje na Jutjubu
Postoji mnogo različitih platformi za plaćene marketinške strategije na društvenim medijima, uključujući strategiju organskih društvenih medija. YouTube je jedan od njih. Jutjub oglašavanje nudi mnoge prednosti. Jedna od njih je da odabrerete opciju poziv na akciju (solid call to action) koji će podstsaći gledaoce da odmah prihvate vašu ponudu. Oni jednostavno moraju da izaberu poslati link, koji će ih odvesti direktno na vašu početnu stranicu ili stranicu proizvoda.
Organsko i plaćeno oglašavanje idu ruku pod ruku
Kombinovanje plaćenih i organskih oglašavanja na društvenim mrežama može vam pomoći da povećate razmenu, stope angažovanja i razvijete bazu klijenata. Bez obzira na strategiju marketinga društvenih medija koju odaberete, neophodno je osigurati da oboje rade zajedno.