NAJVEĆI KONKURS ZA STJUARTE I STJUARDESE U ER SRBIJI Traže se kandidati za odgovoran posao, jedini uslov visina

Shutterstock
U toku je do sada najveći konkurs za stjuardese i stjuarde u „Er Srbiji“. Jedan od uslova je da kada kandidat podign ruku, mora da dosegne visinu od dva metra i 10 centimetara. Uvek nasmejani, raspoloženi, ljubazni i strpljivi. Spremni da regauju u svakoj situaciji. Umesto da rade na zemlji, rade dok lete. Avion je njihova druga kuća, vole visinu, otporni su na turbulenciju i odgovorni za 250 života. Koliko je izazovno raditi posao na hiljadama metara visine.
-Mi ga ne doživljavamo tako. Dolazimo na posao kao i svi drugi. Već sedam godina radim kao stjuart. Pripremamo se, ulazimo u avion, to je naše okruženje kao što je nekome kancelarija, za nas je avion- navodi Dušan Tasić.
-Mi prođemo kroz jedan ozbiljan trening. U našem poslu je jako bitno poznavati procedure i poštovati ih. Samim tim mi nemamo strah. Znamo u svakoj situaciji da se postavimo i šta da uradimo. Svaki dan je lep kada se let završi uspešno sa našim kolegama- napominje Tatjana Jelača.
Stjuardi i stjuerdese imaju vrlo odgovoran posao. Obučeni su da pruže prvu pomoć, čak i za porođaj. Osnovni uslovi za ovaj posao su najmanje 18 godina i srednje obrazovanje. Na konkursu za posao testiraju se i komunikacione veštine, timski rad, znanje engleskog jezika. Zašto je važan pomenuti test visine za kabinsko osoblje? Jednostavno zato što se na toj visini nalaze ormarići u avionu. Međutim, to nije dovoljno da bi se dobio ovaj posao.
-Izvrsnost, posvećenost, odgovornost, pouzdanost i integritet. Integritet je naročito važan ukoliko želite da radite u nacionalnoj avio kompaniji. Najpre morate biti pošteni, da poštujete druge, ali i da vodite računa o svojoj sigurnosti i sigurnosti drugih- naglašava Milica Netković, direktor ljudskih resursa „Er Srbije“.
A posao je, kažu, izazovan na više nivoa.
-Svaki let je priča za sebe. Uvek imamo tu priliku i mogućnost da na najlepši pogled na svet kada pogledamo kroz ovaj mali prozorčić-dodaje Jelača. Prijavilo se više stotina kandidata i ovo je najveći konkurs u poslednjih pet godina.
Smatram da je nas Air Srbija jedna od vodecih vazduhoplovnih kuca u svetu,Jo[ uvek od osnivanja JAT-a do danas smo imali njabolje pilote,kopilote,flajtere i osoblje u avionu.Letela sam jos karavelom. vecim putnickim avionima jat/a boingom 727,737 kako na medjunarodnim linijama,tako i domacim destinacijama,Osoblje je uvek bili vrhunsko na nivou zadatka,ljubazno,predusetljivo i sposobno osoblje da se nosi sa izaovima koji ih vrebaju svaki dan,Od teroristickih akcija do podmetanja bombi u avuionu do otimanja aviona i tome slicno,Naravno poslovi sa putnicima u avionu su rutinska stvar.Izbor stafa ide po medjunarodnim kriterijumima uz stalne obuke,modrnizacije da bi se odrzao korak sa vremenom.Air Arbija,kao jedina vodeca kompanija kod nas je mocna i osavremenjena najnovijim avionima poslednje generacije air baseva i uskoro se polako vracamo direktnim letovima Beograd-Sidnej,Beograd *Njujork smo se vec vratili, dijaspora trazi
i do „Cikaga.Toronta.Ima jos mnogo destinacija koje treba letovima obnoviti,uvesti nove carter letove po potrebi i zahtevima putnika i ljudi koji cesto putuju poslovno, oli i porodicno.Kvalitet usluge,kao i vrhunski obucenio osoblje su nas prepoznatljiv brend u svetu.Zato smo bili i ostali najbolji.Zelimo Vam vedro nebo,mirno vreme i sto manje turbulencija ka novim podvizima Hvla Vam sto ste nas uvek sigurno vozili, jer smo znali da smo bezbednidni i u sigurnim rukama i da smo uvek uzivvali u svakom letu.Samo nastavite tako i ostanite najbolji.Dobar let i srecan zivot.