MARKETINŠKI TRIK O KOME BRUJE DRUŠTVENE MREŽE „Tito jeo“, slogan u dve reči koji privlači ogromnu pažnju
Jedna prodavnica na Markalama, pijaci u Sarajevu, napravila je pravu pometnju na društvenim mrežama jednostavnim marketinškim trikom koji je, može se slobodno reći, zaludeo čitav region.
„Tito jeo“ glasi slogan za dimljeni komad mesa (verovatno biftek), koji je vrlo brzo privukao pažnju posetilaca na društvenim mrežama.
Jednostavno, u dve reči, napravljen je spoj političke istorije, tradicionalnog proizvoda i naglašen kvalitet kroz ličnost koja je poznata po svom mondenskom načinu života.
Reakcije na objavu su podeljene. Dok su neki oduševljeni reklamom, drugi se podsmevaju ovom načinu promocije. Ono što svakako ostaje upečatljivo je da se ličnost Josipa Broza Tita koristi u marketinške svrhe kao „potvrda kvaliteta nekog proizvoda“.
Da li možda svedočimo novom trendu u promociji proizvoda na prostoru regiona ostaje da se vidi. Vreme će pokazati koliko je ovaj marketinški trik bio koristan i da li je uspeo da generiše prodaju. Ako se pokaže kao uspešnim, možda dočekamo vreme gde će na pakovanjima prehrambenih proizvoda biti postavljena slika Tita sa natpisom „Tito jeo“ ili možda „Tito obožavao“.