KAKO KOMPANIJE MOGU PRIVUĆI KUPCE ONLINE? Ovo su 3 komponente uspešne strategije sadržaja

Pixabay
Za početak je važno da pojasnimo šta zapravo znači strategija sadržaja.
Jednostavno rečeno strategija sadržaja je plan na koji način pronalazite ideje o sadržaju i način na koji ih plasirate na web stranicama. Svaka objava ima za cilj da klijentima ponudi vrednost sadržaja, a u isto vreme da postignete svoje poslovne ciljeve.
Uspešna marketinška strategija se oslanja na sposobnost firme da ne samo da stvori super adekvatan sadržaj već i da zna da svoj biznis podigne od nule kako bi postigao profit, ali i stvori „ime“ u marketinškoj branši.
Kako većina marketinških agencija gradi strategiju sadržaja?
Postoji mnogo sjajnih agencija za marketing sadržaj. Većina agencija ima veoma sličan pristup izgradnji strategija sadržaja, objašnjava Pat Ahern, strateg za marketinški rast.
– pronalazi teme o delatnosti klijenta
– sprovodi istraživanje ključnih reči da vidi koje teme imaju veliki obim pretrage
– pokreće reviziju sadržaja da vidi koje teme već postoje na klijentovom sajtu
– uklanja ključne reči sa visokim ocenama težine ključnih reči
– dodaje sve preostale teme u urednički kalendar
Uspešne strategije marketinga sadržaja sastoje se od mešavine tri vrste kreiranja sadržaja:
1. Kontent koji privlači potencijalne kupce
Kontent, delovi sadržaja se fokusiraju na povećanje vidljivosti vašeg brenda.
Ovi članci privlače posetioce na vašu veb lokaciju koji traže teme koje nisu puno udaljene od oblasti vašeg poslovanja.
Ove teme neće direktno uticati na prodaju. Međutim, ovi članci postaju vredni resursi na koje se drugi blogovi povezuju kao resursi za svoje čitaoce. Ove povratne veze usmeravaju autoritet pretrage nazad na vaš članak, kao i na svaku stranicu na koju vaš članak vodi.
Usluge marketinga sadržaja specijalizovane su za objavljivanje članaka koje nude vredno i korisno znanje za konzumente.
Teme su definisane istraživanjem ključnih reči na osnovu podataka. Ove teme stavljaju optimizaciju za pretraživače (SEO) na prvo mesto kako bi vašu ciljnu publiku usmerili na vašu veb lokaciju kada pretražuju na mreži kako bi se obrazovali o temam koje ih interesuje.
Kada su dobro napisani, ovi članci se rangiraju na prvih 10 pozicija na Google-u za desetine ključnih reči koje usmeravaju saobraćaj na vašu veb lokaciju.
Sajtovi koji imaju kvalitetan sadržaj poseduju mogućnost da angažuju talentovane autore, da ih obuče kako bi bili dobri istraživaci, i na kraju dobiju sadrzaj koji prodaju proizvod.
Cilj ovih članaka je da obrazuju čitaoce, buduće klijente, ali i da izgrade autoritet sajta i izgrade svest o brendu.
2. „Znanje koje vredi“ (Thought Leadership Content)
Ovi delovi sadržaja nude jedinstveni ugao zasnovan na iskustvu i znaju koji je stečen nakon nekoliko godina rada u ovoj sferi.
Ovi delovi sadržaja pozicioniraju vas i vašu kompaniju kao lidere u onome što radite.
Kada budu napisani efikasno, vaši konkurenti će podeliti ove postove na društvenim medijima i obeležiti ih za buduću upotrebu, pomažući u izgradnji vašeg kredibiliteta kao uticajnog lica.
Mnoge od ovih tema neće imati nikakav obim pretrage iza sebe. Oni spadaju u kategoriju „nepoznato, nepoznato“ — teme koje ljudi ne znaju, a ne znaju.
Kao rezultat toga, moraćete da budete kreativni u pronalaženju načina da ovaj sadržaj prosledite svojim čitaocima.
Sadržaj koji vodi u razmišljanje povećava poverenje koje drugi imaju u vas kao stručnjaka i uočenu vrednost koju ima svaki deo sadržaja na vašoj veb lokaciji.
Dok sadržaj svesti povećava vašu vidljivost, sadržaj o vođenju misli dokazuje da znate o čemu govorite.
Stoga, sadržaj misaonog liderstva povećava verovatnoću da će drugi platiti za vaše proizvode/usluge.
3. Sadržaj prodaje
Sadržaj prodaje pretvara potencijalne klijente u kupce.Neka preduzeća dele prodajni sadržaj kao oblik zatvorenog sadržaja na svom sajtu. Zatvoreni sadržaj zahteva da potencijalni klijenti dele svoje ime i e-poštu da bi pristupili resursu.
Jedna od opcija je da se sadržaj ostavi na javno vidljim mestima.
Međutim, obe opcije imaju prednosti i nedostatke.
Malo je verovatno da će prodajni sadržaj privući nove posetioce na vaš sajt. Obim pretrage je često minimalan za ove vrste tema.
Umesto toga, prodajni sadržaj pomaže da one koji su zainteresovani za vaše usluge odluče da da li ste pravo rešenje za njihove potrebe.
Efikasan prodajni sadržaj se odnosi na odbijanje potencijalnih klijenata koliko i na pretvaranje potencijalnih klijenata u kupce.
Jedan od omiljenijih tipova prodajnog sadržaja je uporedni sadržaj.
*UPOREDNI SADRŽAJ
Ovaj sadržaj uključuje jasno pozicioniranje onoga u čemu je vaš tim najbolji i ko treba da radi sa vama. Ovaj sadržaj takođe identifikuje druga potencijalna rešenja i koji izgledi bi imali koristi od tih rešenja.
Možda vas zanima
VREMENSKA PROGNOZA

Beograd

Novi sad
Kursna lista
Kriptovalute







