ISPUNJAVATE SVE ZADATKE, ALI IPAK CUPKATE U MESTU Saveti kako da budete uspešni u svom poslu

Shutterstock
Većina pojedinaca želi da uspe na radnom mestu. Ali, ako ispunjavate svoje zadatke najbolje što možete i entuzijastični ste u vezi sa svojom ulogom, može biti teško odrediti koje ćete sledeće radnje preduzeti koje će vas naterati da premašite sopstvena očekivanja i uspete u svojoj ulozi. Bilo da ste tek završili fakultet ili ste u potrazi za unapređenjem, ovi saveti vam mogu pomoći da uspete na svom radnom mestu.
1. Nikad ne prestani da učiš
Usvajanje stava da nikada ne možete prestati da učite je odličan način da nastavite da razvijate svoje veštine i sposobnosti dok ste na poslu. Možete imati poverenja i vere u svoje sposobnosti, ali je važno da prepoznate gde su vaše snage i slabosti da biste ih razvili i maksimizirali svoj učinak.
2. Nastavite da postavljate pitanja
Kada ste novi na nekoj poziciji, očekuje se da ćete postavljati pitanja o svojoj ulozi i odgovornostima. Međutim, kada ste u poziciji neko vreme ili mnogo godina, možete postati zadovoljni i prestati da postavljate pitanja. Saznajte o različitim oblastima poslovanja ili na čemu rade vaši saigrači. Ovo će značiti da ste angažovani sa svojim kolegama i da ste svesni šta se dešava u širem poslovanju. Ovo možda neće uticati na vaše svakodnevne obaveze, ali može biti od koristi na sastancima ili timskim projektima ako imate šire znanje o poslu.
3. Razgovarajte sa svojim šefom
Redovni 1-2-1 su veoma korisni ako želite da se profesionalno razvijete. Ovi sastanci ne samo da će vam dati priliku da iznesete bilo kakva pitanja ili postavite pitanja svom šefu, već će vam omogućiti i vremena da razgovarate o svom poslu ili mogućnostima napredovanja koje vas zanimaju. Praćenje vašeg napretka sa vašim menadžerom je odličan način da pokažete entuzijazam u svojoj ulozi i da im pokažete da ste uloženi u to da postanete bolji zaposleni.
4. Družite se u kancelariji
Iako vam sklapanje prijatelja na radnom mestu možda nije na prvom mestu, to je odlična prilika za razvoj profesionalnih i ličnih odnosa sa različitim pojedincima. Većinu svog života provodite na svom radnom mestu, tako da ako otkrijete da se izopštavate od ostatka tima, mogli biste da propustite šansu da budete srećniji na poslu.
5. Imajte zdravu ravnotežu između posla i života
Biti uspešan na poslu ne znači biti previše uložen u posao. Radite previše naporno i sigurno ćete pretrpeti izgaranje u karijeri. Zdrava ravnoteža između posla i privatnog života ključna je za uspeh i sreću na poslu. Odvojite vreme za svoje prijatelje i porodicu i obavezno napravite one uvek važne pauze za ručak da napunite baterije i pripremite se za popodne. Imati zdravu ravnotežu između posla i privatnog života ne znači ne raditi naporno, to jednostavno znači da odvajate vremena za svoje voljene i brigu o sebi.
6. Imajte svoj glas
Ako želite da vas čuju, sobe za sastanke su odlična prilika da pokažete svoje ideje i entuzijazam pred važnom publikom. Mnogi ljudi smatraju da je zastrašujuće govoriti gomili, ali to će vam omogućiti da pokažete svoje talente i ideje u produktivnom okruženju. Da ne spominjemo, to će impresionirati vašeg šefa i članove drugih timova koji prisustvuju.
Unošenje malih promena u vaš pogled i stav će dovesti do velikih uspeha na radnom mestu. Izbacivanje iz svoje zone udobnosti i stavljanje sebe tamo tokom radnog vremena je odličan način da se pozicionirate kao vođa misli i entuzijastičan zaposlenik. Uvođenje ovih promena danas će vam omogućiti da napravite strateške poteze u karijeri u budućnosti.
Ako ste zainteresovani da napravite sledeći korak u svojoj karijeri, zašto ne stupite u kontakt sa jednim od naših specijalističkih konsultanata za zapošljavanje danas. U Michael Page, imamo preko 40 godina iskustva u zapošljavanju i možemo vam pomoći da pronađete poziciju u željenoj oblasti i industriji.