DIGITALNE REKLAMNE KAMPANJE Ovo su najefikasniji trendovi u 2022. koji će unaprediti vaše poslovanje
Ako radite ili se bavite marketingom, znate da se trendovi stalno menjaju i razvijaju. Praćenje novih tehnologija i pomama za njima može biti izazov.
Trendovi
Virtuelna stvarnost je u trendu, jer nudi rešenje za uobičajeni problem onlajn kupovine: potrošači se plaše da će se proizvod razlikovati od fotografija sa sajta. Interaktivne 3D fotografije i fotografije od 360° pomažu korisnicima da steknu bolju predstavu o proizvodu, dok neki prodavci dele video zapise svojih proizvoda koje su kreirali korisnici kako bi povećali konverzije.
Zašto su tako efikasni?
E-trgovina je procvetala 2020. godine, zbog dolaska pandemije koronavirusa i zatvaranja maloprodajnih objekata.
U maju 2020., Velika Britanija je, na primer, zabeležila ogroman porast prodaje e-trgovine od 61 procenat u odnosu na maj 2019. Slično je i u mnogim drugim zemljama. Čak i kada se svet vrati u svoje prethodno stanje, došlo je do promene navika potrošača i očekuje se da će prodor e-trgovine dalje rasti. Gugl tvrdi da vizuelni sadržaj dobija 94 odsto više klikova, dok kompanija za veštačku inteligenciju pod nazivom Vizenze tvrdi da 62 procenata milenijalaca preferira vizuelnu pretragu u odnosu na tekst.
Njihova primena u poslovanju
Postoji nekoliko jednostavnih promena koje kompanije mogu da naprave da bi povećale konverzije pomoću vizuelnog sadržaja. Konvertovanje slika iz JPEG i PNG u VebP format će poboljšati kvalitet slike i brzinu otpremanja. Uključivanje fotografija i video snimaka korisnika koji su kupili vaše proizvode je takođe efikasan način da kombinujete utiske potrošača sa vizuelnim sadržajem, da povećate transakcije. U pogledu održivosti, kompanije treba da podrže zelene inicijative kao što su smanjenje emisije ugljenika i upotreba ambalaže.
Programsko oglašavanje
Jednostavno rečeno, programsko oglašavanje je automatizacija kupovine digitalnog reklamnog prostora. Marketing timovi obično treba da daju predloge, pregovaraju i potpisuju ugovore. Međutim, programsko oglašavanje omogućava brendovima da licitiraju za inventar u roku od nekoliko milisekundi, omogućavajući trgovcima da potroše više vremena na optimizaciju kampanje nego na administraciju. Mnogi brendovi sada izdvajaju do 50 odsto svog budžeta za oglašavanje programa, a očekuje se da će ovaj trend premašiti 100 milijardi dolara u 2022.
Njegova efikasnost
Programsko oglašavanje olakšava analizu podataka u realnom vremenu i ciljanje željene publike. Google je koristio programsko oglašavanje da promoviše svoju aplikaciju za pretragu i dosegao je do 30 procenata više ljudi sa 30 odsto nižom cenom za hiljadu prikaza (CPM). Programsko oglašavanje omogućava brendovima da kupuju oglase agilnije i automatizovanije, štedeći vreme radnika i povećavajući povraćaj ulaganja.
Programsko oglašavanje funkcioniše na širokom spektru mreža i platformi za kupovinu i prodaju reklamnog prostora, omogućavajući preduzećima da povećaju svoj doseg i da svojoj ciljnoj publici pruže relevantnije oglase. Ovo pomaže u povećanju konverzija i podizanju svesti o brendu.
Primena u poslovanju
Da bi pokrenule programsko oglašavanje, kompanije moraju prvo da izaberu jednu od dostupnih platformi na strani potražnje kako bi odredile svoj budžet za oglašavanje. Popularne platforme na strani potražnje uključuju Media Math i Adform.
Zatim, kao i kod svih digitalnih reklamnih kampanja, trgovci treba da definišu svoje ciljeve kampanje, kao i ključne indikatore učinka, format kreativne kampanje i ciljnu publiku. Kada se kampanja pokrene, marketinški stručnjaci treba da koriste povratne informacije da identifikuju trenutne trendove i optimizuju svoje kampanje za bolje rezultate.