KORISNICI MORAJU DA BUDU UPUĆENIJI Vocap se obavezao o drugačijoj politici privatnosti i uslovima korišćenja
Evropska komisija saopštila je danas da se aplikacija Vocap (WhatsApp) obavezala da ce biti transparentnija u pogledu politike privatnosti i promena u uslovima korišćenja.
Tokom dijaloga sa Evropskom komisijom, Kompanija je potvrdila da se lični podaci korisnika ne dele sa trecim licima ili drugim kompanijama Meta grupe, uključujuci Facebook, i to u reklamne svrhe.
Dijalog su koordinirali Švedska agencija za zaštitu potrošača i Irska Komisija za konkurenciju i zaštitu potrošača.
Pored toga, kompanija ce olakšati korisnicima da odustanu od ažuriranja ako se ne slažu, i pružiti jasna objašnjenja kada takvo odbijanje više ne dozvoljava korisniku da koristi usluge aplikacije.
EK je danas objasnila da su u januaru 2022. godine Evropska organizacija potrošača (BEUC) i osam njenih pridruženih udruženja poslale pismo WhatsApp-u o navodnim nepoštenim praksama u vezi sa ažuriranim uslova korišcenja i politike privatnosti.
U junu, oni su ponovo poslali pismo u kojem traži da potrošači budu jasno obavešteni o WhatsApp-ovom poslovnom modelu i da li je WhatsApp ostvario prihod od komercijalnih politika koje se odnose na lične podatke korisnika.
– Za sva buduća ažuriranja svoje politike, WhatsApp ce objasniti promene koje namerava da unese u korisničke ugovore i kako one mogu uticati na njihova prava, uključiće mogućnost odustajanja od ažuriranih uslova korišcenja, sa mogucnošcu njihovog prihvatanja, zatim ce obezbediti da obaveštenja za korisnike o ažuriranjima mogu biti odbačena ili odložena. Oni su se obavezali da poštuju izbore korisnika i da će uzdržati se od slanja ponavljajucih obaveštenja – saopštila je Komisija.
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.