DOJADIŠE S REKLAMAMA I BOGU, I NARODU Korisnicima YouTube-a prekipelo zbog reklamnih poruka kojima nema kraja
Iako je iskustvo korišćenja ovog video servisa različito za korisnike, sve više njih u poslednje vreme primećuje da se sve više oglasa prikazuje uz video snimke na Jutjubu, uključujući i one koji se ne mogu preskočiti, ali moraju da se odgledaju do kraja.
Naravno, pošto je oglašavanje primarni način zarade za ovu uslugu, jasno je da se na njoj moraju prikazivati reklame, ali je takođe jasno da veliki porast reklama koje kvare doživljaj gledanja nije dobro pristao korisnicima, odnosno gledaocima. Oni koji ne vole reklame sa video snimcima uvek imaju mogućnost da se pretplate na Jutjub, ali većina bi radije gledala reklame nego plaćala Guglu, prenosi Zimo.
Kako prenosi 9to5Google, u poslednjih mesec-dva sve veći broj korisnika na Redditu i Tviteru upozorava na veliki porast broja reklama koje im se prikazuju prilikom gledanja video zapisa. Prvo, broj reklama se povećava – u nekim slučajevima se pojavljuju, osim klasične pre početka spota, na svakih nekoliko minuta, što prilično kvari doživljaj gledanja videa. Takođe, sve je više video snimaka koji su kratki, ali se ne mogu preskočiti, a pojedini korisnici se žale da im se prikazuje i po desetak ovakvih oglasa u nizu.
Jutjub je odgovorio na kritike jednog korisnika koji se požalio da se pojavilo pet oglasa zaredom koje ne može da preskoči – rekli su mu da je reč o formatu reklama koje su nazvali „bamper oglasi“ i kojih je samo do 6 sekundi dugo.