Ekspanzija električnih vozila u Kini tera Hondu i Nisan sa ovog tržišta
Honda će u oktobru zatvoriti fabriku kojom upravlja kroz svoje zajedničko ulaganje (JV) s kineskim državnim proizvođačem automobila Guangzhou Automobile Group, rekao je potparol kompanije.
Proizvođač automobila napravio je limuzinski model Accord u fabrici koja je otvorena pre gotovo dve decenije i ima godišnji proizvodni kapacitet od 50.000 vozila.
Honda će od novembra pauzirati proizvodnju u još jednoj fabrici u Kini koja posluje putem zasebnog zajedničkog preduzeća s Dongfengom, rekao je potparol, dodajući da fabrika ima godišnji proizvodni kapacitet od 240.000 vozila.
Honda nastoji optimizovati svoju proizvodnju u Kini s promenama, rekao je potparol, dodajući da se suočava s teškim uslovima na kineskom automobilskom tržištu, najvećem na svetu.
Godišnji proizvodni kapacitet kompanije u Kini smanjiće se na 1,2 miliona vozila s 1,49 miliona kao rezultat zastoja.
Honda planira vratiti na 1,44 miliona vozila pokretanjem proizvodnje u dve fabrike električnih vozila koje trenutno gradi putem svojih zajedničkih preduzeća s GAC-om i Dongfengom. Kompanija planira započeti proizvodnju u obe nove fabrike kasnije ove godine.
Kineski proizvođači automobila napravili su veliki napredak u pridobijanju domaćih potrošača jeftinim vozilima s puno softvera.
Honda i Nisan Motor su među japanskim markama za koje je Kina bila istorijski snažno tržište, ali sada doživljavaju veliki udarac zbog uspona domaćih proizvođača automobila, prenosi SEEbiz.
Nisan i Honda rekli su u martu da razmatraju strateško partnerstvo za saradnju na proizvodnji komponenti za EV i veštačke inteligencije u automobilskim softverskim platformama.
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.