Pre nego što je postao šef „Folksvagena“, Karl Han je od 1973. godine rukovodio proizvođačem guma „Continental“.
Nemac koji je obrazovanje stekao na Univerzitetu u Bernu, bio je na čelu automobilskog giganta, tačnije cele „VW Grupe“, u periodu od 1982. do 1993. godine.
Tokom njegovog mandata, proizvodnja automobila Grupe porasla je sa dva miliona jedinica 1982. godine na 3,5 miliona deceniju kasnije, što znači da je Han nesumnjivo ostavio veliki trag u kompaniji.
Inače, vest o Hanovoj smrti potvrdio je portparol Han Fondacije, a prenosi germany.detailzero.com. Nemac je preminuo kod kuće u Volfsburgu, piše Telegraf.
Ostaće upamćen i po tome što je postavio temelje za stvaranje jedne globalne korporacije tokom osamdesetih i početkom devedesetih godina, a primera rada – u periodu njegove službe došlo je do preuzimanja brendova „Seat“ i „Škoda“.
Iskusni biznismen je, takođe, bio taj koji je započeo širenje kompanije u Kini.
Pre nego što je postao šef „Folksvagena“, Han je od 1973. godine rukovodio proizvođačem guma Continental.
Čak i nakon što je napustio VW grupu, Han je bio tražen kao autor i govornik. U Volfsburgu, koji je postao njegov dom, bio je u odboru poverenika muzeja umetnosti, čijem je pokretanju i doprineo. Tamo je imao svoju kancelariju, iako uveliko penzioner.