OPASNOST KOJU SU PREVIDELI Kamioni koji idu na struju su preteški za mnoge mostove
Evropski parlament je odlučio da postepeno ukine motore s unutrašnjim sagorevanjem u Evropskoj uniji, što znači da nemački proizvođači automobila moraju da brzo pokrenu promene. Novca za tranziciju im ne nedostaje, jer su proizvođači automobila nedavno zabeležili milijarde dobiti.
Hildegard Miler, predsednica Nemačkog udruženja automobilske industrije (VDA), u novom intervjuu za nemački Morgenpost.de ipak je istakla zabrinutost za svoju branšu, prenosi revija HAK.
– Potrebna su nam praktična rešenja. Oko 10 odsto autoputeva su gradilišta, a potrebno je popraviti i oko 4.000 mostova. Dakle, imamo sveobuhvatnu potrebu obnove železničke i drumske infrastrukture – rekla je Miler.
Zašto je potrebno popraviti mostove? Baterije električnih kamiona su izuzetno teške. Zbog toga Ministarstvo saobraćaja trenutno ne može dati dozvolu za saobraćaj za veliki broj kamiona težih od 44 tone. Naravno, kada je takva situacija s infrastrukturom u Nemačkoj, postavlja se pitanje kako je u ostatku Evrope?!
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.