PRAVILA ZA USPEH U BIZNISU „4P“ koje bi svako trebalo da primenjuje
U bilo kom poslu koji radite, verovatno često imate utisak da niste dali svoj maksimum. I to ne samo u poslu za koji ste plaćeni, već i sve druge koje su vaša svakodnevica.
Kako biste bili produktivniji i na kraju i zadovoljniji svojim rezultatima na kraju dana, pokušajte da ispoštujete pravilo „4P“.
Planirajte – svaki posao treba planirati unapred. U koje vreme će se raditi, kojim tempom, na koji način… jasno, cilj je da bude završeno što pre, ali da bude i kvalitetno, zato je planiranje od ključne važnosti.
Pripremite se – kažu da je dobra priprema pola dobro obavljenog posla. Zašto ne biste onda to zaista i uradili uvek? Zar nije mnogo bolji osećaj kada znate da ste već dosta uradili, a da u stvari niste ni krenuli još uvek u realizaciju.
Pohvalite – ako nema ko drugi da vas pohvali, pohvalite sami sebe za nešto što ste dobro uradili. Budite sami sebi podrška i motivacija, jer jedino tako ćete napredovati i biti ponosni na sve što uradite.
Potražite savet – ukoliko vam nešto trenutno ne ide od ruke, a znate kome ide, pozovite ga, zatražite savet. Ovde naravno ne mislimo da vam neko drugi uradi vaš posao, već da vam možda da ideju kako da nešto završite što pre i na najbolji način. To ne znači da se vi toga ne biste setili, ali možda bi vam prosto za to trebalo više vremena. Nije sramota pozvati i potražiti pomoć, to zapamtite.
Verujemo da je ovo samo deo onoga što može da vam pomogne da budete mnogo bolji, brži i produktivniji u obavljanju svojih obaveza, ali od nečega uvek mora da se krene.
Zašto onda baš princip “4P” ne bi bio vaša polazna točka ka uspehu?