Lanac suši restorana tuži potrošača za 67 miliona jena (480.000 dolara) jer smatraju da je viralni video tinejdžera koji „liže“ zajedničke flaše i tanjire uzrokovao pad u prodaji i akcijama kompanije, prema pisanju japanskih medija.
Ovaj slučaj izazvao je talas incidenata takozvanih imitatora ubrzo nakon što se video, snimljen u gradu Gifu, brzo proširio na platforme društvenih medija, uključujući i Tviter.
Lanac je dodao akrilne ekrane na nekim prodajnim mestima, kako bi sprečio neovlašćene radnje na svojim pokretnim trakama, i rekao je da će obezbediti sveže začine i pribor za jelo onima koji to zatraže.
Portparol kompanije odbio je da komentariše slučaj.
Druga dva velika suši lanca, rekla su za Bloomberg u februaru da razmatraju uvođenje veštačke inteligencije i kamera kako bi sprečili ovakve ispade.
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.