LISTA NAJSKUPLJIH POLOVNJAKA U SRBIJI Od Mercedesa do Lamborginija – za jedan treba izdvojiti i više od 300.000 evra
Interesovanje za papreno skupo četvorotočkaše u Srbije nije preterano veliko, ali ponuda u oglasima kaže da postoje i oni kupci koji mogu da priušte luksuzne automobile, vredne i do nekoliko stotina hiljada evra.
Pročešljali smo popularni sajt za prodaju polovnih automobila kako bismo došli do onih najvrednijih na domaćem tržištu. Cene nisu iznenadile, jer se radi o prvoklasnim automobilima koji se ne viđaju tako često po srpskim drumovima. Oni vrede pravo bogastvo, a evo o kojima je reč.
Krenućemo od najjeftinijih do najskupljih modela na listi najluksuznijih polovnjaka u Srbiji.
1. Mercedes Benz GLS 63 AMG 2021. godište – 209.900 evra
Budući vlasnik šarmantog džipa od 612 KS i skoro 4.000 kubika uvezenog iz Nemačke moraće odmah posle kupovine da plati i registraciju koja iznosti gotovo 300.000 dinara. Cena, kako vlasnik navodi, nije fiksna, a zamena nije moguća. Godina proizvodnje je 2021., a broj pređenih kilometara je 12.000. Ovo je još jedan terenac sa pogonom na sva četiri točka, koji zbog svojih karakteristika nudi savršeno udoban i bezbedan put za sedam ljudi.
2. Mercedes Benz G 400 MANUFACTUR 2022. godište – 210.000 evra
Snažni terenac sa robusnom karoserijom uvek je bio na ceni. Za nov svakako mora da se uzdvoji znatno više novca, a čak i sa svojom „polovnom“ cenu jedan je od najskupljih na domaćem tržištu.
Godina proizvodnje je 2022. , a po pređenoj kiliometraži (12 km) zaključuje se da je vožen od prodajnog salona do kuće vlasnika. Za njega je neophodno izdvojiti 210.000 evra, a troškovi registracje bi iznosili više od 150.000 dinara. Suv od 330 KS, sa četvoro vrata i 3000 kubika snage motora biće prava poslastica za sve ljubitelje Mercedesa G klase.
3. Porsche Cayenne TURBO GT 2022. godište – 275.900 evra
Porše je prošle godine predstavio novog SUV modela koji je ubrzo postavio i rekordnu vožnju za serijska SUV vozila u Nemačkoj. Radi se o moćnom i snažnom automobilu. Pod haubom Cayenna sa popularnog sajta za prodaju polovih automobila, je 4,0 litarski twin-turbo V8 motor sa 471 kW/640KS,. Ubrzava do 100 km/h za 3,3 sekundi, a najveća brzina mu je i do 297 km/h. Cena nije fiksna, a zamena u slučaju ovog oglasa nije moguća. Model je u fabričkoj beloj boji sa kombinacijom boja enterijera unutar automobila, uvezen je iz Nemačke, a vlasnik nudi i pismenu garanciju na pređenu kilometražu.
4. Porsche 911 TURBO S 2020. godište – 250.900 €
Ko voli brzu i sigurno vožnju ovo je pravi oglas. Na listi najskupljih automobila je još jedan model nemačkog proizvođača. Proizveden je 2020. godine, a iz fabrike su naveli kaže da upravo ovaj model može da ubrza do 100 km / h za samo 2,7 sekundi i pogodi brzinu od 200 km / h za 8,9 sekundi, što ga čini prilično brzom igračkom. Registracija za ovu zver sa 3,8 litarski šestocilindričnim motorom sa dva turbo punjača i 478 kW/650KS košta skoro 300.000 dinara. Prvi vlasnik ovog automobila ne želi zamenu, a cena nije fiksna, kako se navodi u oglasu.
5. Lamborghini Urus Pano/Bang Olufsen/23 2020. godište – 329.000 evra
Trenutno najskuplji polovni automobil na domaćem tržištu jeste džip italijanskog proizvođača. Upravo ovaj Lamborghini Urus spada u listu od top 10 najbržih SUV modela na svetu. Sa vlasnikom prodajnog modela moguća je zamena, ali za nešto jeftinija vozila, cena nije fiksna. Džip je prešao 29.000 kilometara, a budući vlasnik kupovinom ove mašine dobiće i fabričku garanciju do septembra 2025. godine.
Pa ko voli, ali i ko može, neka izvoli…
*Bonus ponuda
Izdvojili smo jedan oglas iako ne spada na listu 5 najskupljih polovnjaka u Srbiji. U pitanju je remek delo britanskog proizvođača koji podrazumeva vrhunac luksuznog automobila.
Bentley Mulsanne predstavlja fuziju sportskog duha, elegancije i čvrstoće u karoseriji. Vlasnik ovog oglasa na popularnom sajtu za polovne automobile prodaje Bentlija za 169.900 evra iz 2011. godine, a sa 520KS, u kombinaciji crne i zlatne boje, sa enterijerom od prirodne kože garantuje spektakularan ugođaj prilikom vožnje. U oglasu se navodi da zamena nije moguća, a zabeleženo je 79.500 pređenih kilometara.